قطع کتاب |
رقعی |
---|---|
رده سنی |
بزرگسال |
تعداد صفحه |
510 |
ناشر | |
نویسنده | |
شابک |
9786001755699 |
نوبت چاپ |
اول |
![](https://ketabejamkaran.ir/wp-content/uploads/image_کد24؛بوف20کور20چگونه20ساخت20و20پرداخته20شد؟_5fcf1ec5d9099.jpg)
![](https://ketabejamkaran.ir/wp-content/uploads/20180313093204-20150212105118bb-آوای20صحرا20چ20دوم.jpg)
رفتار مصرف کننده آنلاین
75,000 تومان قیمت اصلی: 75,000 تومان بود.67,500 تومانقیمت فعلی: 67,500 تومان.
معرفی کتاب
«رفتار مصرفکننده آنلاین: نظریه و تحقیق در رسانههای اجتماعی، تبلیغات و خردهفروشی الکترونیک، کتاب مهمی مملو از بینشهای گیرا و اقناعکننده دربارة کاربرد رسانههای اجتماعی، دنیای مجازی، بازیهای آنلاین، خرید آنلاین و مواردی از این دست در مصرفکننده است. این تحقیقات آمیزهای عالی از مباحث مربوط به مصرفکننده همچون عملگرایی مصرفکننده، عملکرد هویت، و موضوعات مرتبط با حریم شخصی و همینطور مضامین مدیریت بازاریابی مرتبط با کمپینهای سیاسی، تبلیغات آنلاین و کاربردهای رسانههای اجتماعی را بررسی میکند. اگر بتوان چیزی را در دنیای دائماً در حال تغییر اینترنت، پیشرفتهترین دانست، این کتاب است.»
راسل بلک، دانشکده بازرگانی شولیچ، دانشگاه یورک
«امروزه اندیشیدن به مصرفکنندگان بدون در نظر گرفتن رفتار آنلاین، امری غیرممکن است. با این حال، زمان، نحوه و دلیل اینکه مواردی همچون رسانههای اجتماعی و تجارت الکترونیک بر رفتار افراد تأثیر میگذارد، کمتر شناخته شده است. این کتاب، نوری چشمگیر بر این حوزههای جدید و نوظهور میتاباند.»
جونابرگر، دانشکده وارتون، دانشگاه پنسیلوانیا
امروزه مصرفکنندگان، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به صورت حضوری از فروشگاهها و یا از طریق وبسایتها به صورت آنلاین و همینطور در محلهای دیگر خریداری میکنند. آنها از اطلاعاتی که به راحتی و بیدرنگ از مجرای رسانههای اجتماعی متعدد در اختیار گذارده میشود بهرهمند میشوند. درنتیجه، از بسیاری جهات، محققان باید دوباره به نحوة مطالعة رفتار مصرفکننده بیندیشند. در واقع، یکی از آثار شبکة جهانی اینترنت، فراهم ساختن محصولات و خدمات برای مصرفکنندگان سراسر جهان در هر ساعت از شبانهروز است.
اینکه اکنون چنین کتابی در اختیار داریم که نه تنها پرسشهای پژوهشی انتقادی را مطرح میکند، بلکه به طرح راهحلها و درک این پدیده نیز میپردازد، از اهمیت فراوانی برخوردار است. این کتاب در جای خود، مرجعی ضروری برای کمک به ما در فهم مضامین و مفاهیم رفتار مصرفکنندة آنلاین محسوب میشود.
کنت بی. مونور، و پروفسور جی. ام. جونز، پروفسور برجسته و بازنشستة بازاریابی دانشگاه ایلینویز
در انبار موجود نمی باشد
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.