این مجموعه شامل یک کتاب عمومی و 11 کتاب اختصاصی برای رسانه ها و ابزار های رسانه ای گوناگون است. این 12 کتاب عبارتند از: سواد رسانه ای، تبلیغات، بازی های رایانه ای، رادیو، شبکه های اجتماعی، موبایل، خبرگزاری ها، مطبوعات، سینما، تلویزیون، عکس و اینترنت.
جلد سوم این مجموعه، مفاهیم زیر را توضیح می دهد:
«بازی های رایانه ای چیست؟»، « انواع بازی های رایانه ای»، «چرا بازی های رایانه ای جذاب است؟»، «انواع مخاطب در بازی های رایانه ای»، «نقش ها و تأثیرات فرهنگی بازی های رایانه ای»، «خشونت، سبک زندگی و بازی های رایانه ای»، «بازی های رایانه ای چگونه ساخته می شوند؟» و «بررسی نمونه ای از بازی های رایانه ای».
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.