در این کتاب به مؤلفه های جذابیت دینی در برنامه های تلویزیونی گفتگو محور تلویزیونی پرداخته شده است . این پژوهش پس از در نظر گرفتن چارچوب اسلامی و دو مؤلفه اساسی خلاقیت و رعایت ذائقه فرهنگی جامعه، پنج عامل مجری، میهمان، موضوع، طراحی و دکور را به عنوان مؤلفه های جذابیت برنامه های گفتگو محور در نظر گرفته است و پس از توضیح این موارد، به ویژگی های هر کدام پرداخته است.

گوهر قدسی معرفت عرفان
3,000 تومان قیمت اصلی: 3,000 تومان بود.2,700 تومانقیمت فعلی: 2,700 تومان.

ترجمه؛ فعالیتی هدفمند: توضیح نگرش های نقش گرا
22,000 تومان قیمت اصلی: 22,000 تومان بود.19,800 تومانقیمت فعلی: 19,800 تومان.
درآمدی بر جذابیت در رسانه دینی: مؤلفه -های جذابیت دینی در برنامه های گفت و گو
8,000 تومان قیمت اصلی: 8,000 تومان بود.7,200 تومانقیمت فعلی: 7,200 تومان.
یکی از مفاهیم کلیدی در بحث از رسانه، مفهوم جذابیت در رسانه است. همان طور که می دانیم امروزه موفق ترین رسانه، رسانه ای است که بتواند بیشترین مخاطب را جذب کند. در یک رسانه دینی علاوه خواسته مخاطب، دین و پیام دینی نقش محوری دارد. مخاطب تا زمانی که جذب تلویزیون نشود، امکان تآثیر روی او و انتقال پیام وجود ندارد.
در انبار موجود نمی باشد
somdn_product_page
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 205 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
176 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
بزرگسال |
نظرات (0)
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “درآمدی بر جذابیت در رسانه دینی: مؤلفه -های جذابیت دینی در برنامه های گفت و گو” لغو پاسخ
برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.