در این کتاب به مؤلفه های جذابیت دینی در برنامه های تلویزیونی گفتگو محور تلویزیونی پرداخته شده است . این پژوهش پس از در نظر گرفتن چارچوب اسلامی و دو مؤلفه اساسی خلاقیت و رعایت ذائقه فرهنگی جامعه، پنج عامل مجری، میهمان، موضوع، طراحی و دکور را به عنوان مؤلفه های جذابیت برنامه های گفتگو محور در نظر گرفته است و پس از توضیح این موارد، به ویژگی های هر کدام پرداخته است.

گوهر قدسی معرفت عرفان
3,000 تومان 2,700 تومان

ترجمه / فعالیتی هدفمند / توضیح نگرش های نقش گرا
22,000 تومان 19,800 تومان
درآمدی بر جذابیت در رسانه دینی: مؤلفه -های جذابیت دینی در برنامه های گفت و گو
8,000 تومان 7,200 تومان
یکی از مفاهیم کلیدی در بحث از رسانه، مفهوم جذابیت در رسانه است. همان طور که می دانیم امروزه موفق ترین رسانه، رسانه ای است که بتواند بیشترین مخاطب را جذب کند. در یک رسانه دینی علاوه خواسته مخاطب، دین و پیام دینی نقش محوری دارد. مخاطب تا زمانی که جذب تلویزیون نشود، امکان تآثیر روی او و انتقال پیام وجود ندارد.
ناموجود
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 205 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
176 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده |
محمدرضا فتحاللهبیانی، مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) |
رده سنی |
بزرگسال |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درآمدی بر جذابیت در رسانه دینی: مؤلفه -های جذابیت دینی در برنامه های گفت و گو” لغو پاسخ
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.