وزن | 580 گرم |
---|---|
ناشر | |
نویسنده | , , |
مترجم | محمد مهدی وحیدی |
قطع کتاب | رقعی |
تعداد صفحه | 367 |
نوع جلد | شومیز |
سال انتشار | 1400 |
نوبت چاپ | اول |
رده سنی | بزرگسال |
شابک | 978-600-03-4986-8 |


اینستاگرام: فرهنگ های رسانه های اجتماعی دیداری
94,000 تومان قیمت اصلی: 94,000 تومان بود.84,600 تومانقیمت فعلی: 84,600 تومان.
کتاب «اینستاگرام» از بهترین آثار تحلیلیِ جامعی است که پیرامونِ پلتفرمِ رسانهای اینستاگرام به نگارش درآمده اند. نویسندگان کتاب، تاریخچه شکلگیری اینستاگرام، روند تحولات آن، تأثیرپذیریاش از اجتماع و سیاست و فرهنگ و اثرات آن بر این حوزهها را به طور مجزا مورد بررسی قرار داده اند. تحلیل پدیده اینفلوئنسرها، اقتصادِ اینستاگرام و بررسی جنبههای مختلف ارائهی تبلیغاتِ تجاری در این پلتفُرم، از بخشهای جذابِ کتاب حاضر محسوب میشوند. نویسندگان، نحوهی ثبتِ ردّ پای همه افراد در این رسانهی دیداری را بررسی کردهاند – ازجمله، افرادی که هنوز به دنیا نیامده اند یا دیگر در قید حیات نیستند! آنها همچنین نشان میدهند که واقعیتهای مجازیِ «اینستاگرام» چگونه به فضای واقعی نشت کرده و بر شیوه زیست و طراحی فضاهای حقیقیِ زیستی اثر گذاشته است.
در انبار موجود نمی باشد
somdn_product_pageبرای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.