وزن | 580 گرم |
---|---|
ناشر | |
نویسنده | |
مترجم |
محمد مهدی وحیدی |
قطع کتاب |
رقعی |
تعداد صفحه |
367 |
نوع جلد |
شومیز |
سال انتشار |
1400 |
نوبت چاپ |
اول |
رده سنی |
بزرگسال |
شابک |
978-600-03-4986-8 |
اینستاگرام فرهنگ های رسانه های اجتماعی دیداری
94,000 تومان قیمت اصلی 94,000 تومان بود.84,600 تومانقیمت فعلی 84,600 تومان است.
کتاب «اینستاگرام» از بهترین آثار تحلیلیِ جامعی است که پیرامونِ پلتفرمِ رسانهای اینستاگرام به نگارش درآمده اند. نویسندگان کتاب، تاریخچه شکلگیری اینستاگرام، روند تحولات آن، تأثیرپذیریاش از اجتماع و سیاست و فرهنگ و اثرات آن بر این حوزهها را به طور مجزا مورد بررسی قرار داده اند. تحلیل پدیده اینفلوئنسرها، اقتصادِ اینستاگرام و بررسی جنبههای مختلف ارائهی تبلیغاتِ تجاری در این پلتفُرم، از بخشهای جذابِ کتاب حاضر محسوب میشوند. نویسندگان، نحوهی ثبتِ ردّ پای همه افراد در این رسانهی دیداری را بررسی کردهاند – ازجمله، افرادی که هنوز به دنیا نیامده اند یا دیگر در قید حیات نیستند! آنها همچنین نشان میدهند که واقعیتهای مجازیِ «اینستاگرام» چگونه به فضای واقعی نشت کرده و بر شیوه زیست و طراحی فضاهای حقیقیِ زیستی اثر گذاشته است.
موجود
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.