وزن | 580 گرم |
---|---|
ناشر | |
نویسنده | , , |
مترجم |
محمد مهدی وحیدی |
قطع کتاب |
رقعی |
تعداد صفحه |
367 |
نوع جلد |
شومیز |
سال انتشار |
1400 |
نوبت چاپ |
اول |
رده سنی |
بزرگسال |
شابک |
978-600-03-4986-8 |

80,000 تومان10٪ تخفیف72,000 تومان

14,000 تومان10٪ تخفیف12,600 تومان
اینستاگرام: فرهنگ های رسانه های اجتماعی دیداری
94,000 تومان10٪ تخفیف84,600 تومان
کتاب «اینستاگرام» از بهترین آثار تحلیلیِ جامعی است که پیرامونِ پلتفرمِ رسانهای اینستاگرام به نگارش درآمده اند. نویسندگان کتاب، تاریخچه شکلگیری اینستاگرام، روند تحولات آن، تأثیرپذیریاش از اجتماع و سیاست و فرهنگ و اثرات آن بر این حوزهها را به طور مجزا مورد بررسی قرار داده اند. تحلیل پدیده اینفلوئنسرها، اقتصادِ اینستاگرام و بررسی جنبههای مختلف ارائهی تبلیغاتِ تجاری در این پلتفُرم، از بخشهای جذابِ کتاب حاضر محسوب میشوند. نویسندگان، نحوهی ثبتِ ردّ پای همه افراد در این رسانهی دیداری را بررسی کردهاند – ازجمله، افرادی که هنوز به دنیا نیامده اند یا دیگر در قید حیات نیستند! آنها همچنین نشان میدهند که واقعیتهای مجازیِ «اینستاگرام» چگونه به فضای واقعی نشت کرده و بر شیوه زیست و طراحی فضاهای حقیقیِ زیستی اثر گذاشته است.
در انبار موجود نمی باشد
somdn_product_pageبرای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
محصولات مشابه
اشرافی گری از نگاه مقام معظم رهبری
12,000 تومان10٪ تخفیف10,800 تومان
اخلاق از نظر همزیستی و ارزشهای انسانی دو جلدی
10,000 تومان10٪ تخفیف9,000 تومان
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.