محسن شاهین پور به همراه همسرشان سرکار خانم سمیه اوّلی ، مدرس بینالمللی، محقق، مؤلف و مترجم کتب دانشگاهی و تخصصی در رشته بازاریابی و تبلیغات در حوزه روانشناسی و رفتار مصرفکننده فعالیت می کنند، شاهین پور مشاور بازاریابی شرکت های چند ملیتی در ایران و خارج از کشور، فعال در برنامه های کارشناسی و تامین کننده محتوای علمی تخصصی در رادیو و تلویزیون نیز می باشد و می توان در کارنامه علمی او به برگزاری کارگاه های بین المللی در خارج از کشور از جمله کشور استرالیا اشاره نمود. ایشان تحقیقات مختلفی را در حوزه بازاریابی در کشورهای مختلف از جمله روسیه، آلمان، ترکیه، هند، استرالیا انجام داده اند و علاوه بر فعالیت در سازمان های مختلف از جمله بنیاد حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی در بخش خصوصی نیز مدیریت بازاریابی و برندینگ چندین شرکت بین المللی را به عهده داشته است. وی بهمراه همسرشان جزء معدود افرادی در کشور هستند که در حوزه روانشناسی بازار و برندسازی با رویکرد ارزش ویژه برند فعالیت علمی می کنند. این دو نویسنده همواره فعالیت های علمی شان را زیر نظر اساتیدی همچون پروفسور سید محمد اعرابی، پروفسور علی اکبر جلالی، دکتر میراحمد امیرشاهی و سرکار خانم دکتر دهدشتی انجام می دهند. شاهینپور مدیر مسئول کانون پژوهشی تبلیغاتی مبتکران تبلیغ هنر، خبرنگار، عضو انجمن طراحان گرافیک، عضو انجمن صنفی تبلیغات کشور و دارنده چندین گواهینامه تخصصی بین المللی بازاریابی و تبلیغات از خارج از کشور و دانشگاههای معتبر و عضو کارگزار روابط عمومی ایران می باشد.
تحقیقات انجام شده توسط این دو نویسنده:
Marketing, Advertising, invertising, eTail, eMarketing, Social Media Marketing, Online consumer psychology, Psychology of Advertising, Ecommerce
-10%اتمام موجودیباب ام فنیس
پوشش اسلامی چالشها و راهکارها
10,900 تومان قیمت اصلی 10,900 تومان بود.9,810 تومانقیمت فعلی 9,810 تومان است.
زیبایی و هنر
24,000 تومان قیمت اصلی 24,000 تومان بود.21,600 تومانقیمت فعلی 21,600 تومان است.
روان شناسی تبلیغات
75,000 تومان قیمت اصلی 75,000 تومان بود.67,500 تومانقیمت فعلی 67,500 تومان است.
در کتاب به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی اجتماعی و فردی پرداخته می شود و همچنین تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات، چگونگی مفهوم پیامهای تبلیغاتی و اینکه چه پیامهایی«منتقل» میشوند را در برمیگیرد .
ناموجود
شناسه محصول:
9786001755132
دسته: هنر
توضیحات
توضیحات تکمیلی
قطع کتاب |
وزیری |
---|---|
رده سنی |
بزرگسال |
تعداد صفحه |
542 |
ناشر |
سوره مهر |
نویسنده |
باب ام فنیس |
شابک |
9786001755132 |
نوبت چاپ |
اول |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روان شناسی تبلیغات” لغو پاسخ
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.