محسن شاهین پور به همراه همسرشان سرکار خانم سمیه اوّلی ، مدرس بینالمللی، محقق، مؤلف و مترجم کتب دانشگاهی و تخصصی در رشته بازاریابی و تبلیغات در حوزه روانشناسی و رفتار مصرفکننده فعالیت می کنند، شاهین پور مشاور بازاریابی شرکت های چند ملیتی در ایران و خارج از کشور، فعال در برنامه های کارشناسی و تامین کننده محتوای علمی تخصصی در رادیو و تلویزیون نیز می باشد و می توان در کارنامه علمی او به برگزاری کارگاه های بین المللی در خارج از کشور از جمله کشور استرالیا اشاره نمود. ایشان تحقیقات مختلفی را در حوزه بازاریابی در کشورهای مختلف از جمله روسیه، آلمان، ترکیه، هند، استرالیا انجام داده اند و علاوه بر فعالیت در سازمان های مختلف از جمله بنیاد حفظ و آثار ارزش های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی در بخش خصوصی نیز مدیریت بازاریابی و برندینگ چندین شرکت بین المللی را به عهده داشته است. وی بهمراه همسرشان جزء معدود افرادی در کشور هستند که در حوزه روانشناسی بازار و برندسازی با رویکرد ارزش ویژه برند فعالیت علمی می کنند. این دو نویسنده همواره فعالیت های علمی شان را زیر نظر اساتیدی همچون پروفسور سید محمد اعرابی، پروفسور علی اکبر جلالی، دکتر میراحمد امیرشاهی و سرکار خانم دکتر دهدشتی انجام می دهند. شاهینپور مدیر مسئول کانون پژوهشی تبلیغاتی مبتکران تبلیغ هنر، خبرنگار، عضو انجمن طراحان گرافیک، عضو انجمن صنفی تبلیغات کشور و دارنده چندین گواهینامه تخصصی بین المللی بازاریابی و تبلیغات از خارج از کشور و دانشگاههای معتبر و عضو کارگزار روابط عمومی ایران می باشد.
تحقیقات انجام شده توسط این دو نویسنده:
Marketing, Advertising, invertising, eTail, eMarketing, Social Media Marketing, Online consumer psychology, Psychology of Advertising, Ecommerce

پوشش اسلامی چالشها و راهکارها
10,900 تومان10٪ تخفیف9,810 تومان

زیبایی و هنر
24,000 تومان10٪ تخفیف21,600 تومان
روان شناسی تبلیغات
75,000 تومان10٪ تخفیف67,500 تومان
در کتاب به بحث درباره موضوعات اصلی روانشناسی اجتماعی و فردی پرداخته می شود و همچنین تأثیر تبلیغات بر رفتار مصرف کننده، فرآیندهای روانشناختی در اثر بخشی تبلیغات، چگونگی مفهوم پیامهای تبلیغاتی و اینکه چه پیامهایی«منتقل» میشوند را در برمیگیرد .
در انبار موجود نمی باشد
somdn_product_page
شناسه محصول:
9786001755132
دسته: هنر
توضیحات
توضیحات تکمیلی
قطع کتاب |
وزیری |
---|---|
رده سنی |
بزرگسال |
تعداد صفحه |
542 |
ناشر | |
نویسنده | |
شابک |
9786001755132 |
نوبت چاپ |
اول |
نظرات (0)
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “روان شناسی تبلیغات” لغو پاسخ
برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
محصولات مشابه
دایره المعارف جامع تصویری از همه چیز از همه جا
52,000 تومان10٪ تخفیف46,800 تومان
دین در سینمای شرق و غرب
38,000 تومان10٪ تخفیف34,200 تومان
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.