نویسنده در این کتاب به هجده نکته ضروری با هدف افزایش بهرهوری و اثربخشی طرحها و فعالیتهای فرهنگی پرداخته است. مخاطب در نظر گرفته شده در تدوین مباحث، استانداران، مدیران کل دستگاههای اجرایی، فرمانداران و کلیه نخبگان و کارشناسانی هستند که در سطح دستگاههای اجرایی در تصمیمگیریها مشارکت میکنند. تأکید بر مباحث مربوط به «مهندسی فرهنگی» و لزوم تهیه «پیوست فرهنگی» با هدف برجسته کردن نقش فرهنگسازی دستگاههای اجرایی انجام شده است تا آثار فرهنگی مخرب دستگاههای اجرایی، که به طور ناخواسته به وجود میآید، شناخته و در قالب طرح ـ ایدههای جدید اصلاح شود. در پایان کتاب نیز، با ارائه الگویی برای غربال طرحها و ایدههای پیشنهادی و مطرح کردن بیست و سه طرح جدید برای نمونه، تلاش شده است نقش سلیقههای فردی در تصمیمات به حداقل برسد. گزیده متن: گرچه کاربرد علمی مباحث این کتاب در حوزه تصمیمگیری مدیران اجرایی است، لیکن از جهت درک پیچیدگی مسائل اجرایی در حوزه فعالیتهای فرهنگی برای همه دانشجویان، استادان، مربیان، خبرنگاران، برنامهسازان رسانه و صاحبنظرانی که در عرصه فرهنگ و فرهنگسازی تلاش میکنند، مفید خواهد بود.

معماری اسلامی
55,000 تومان قیمت اصلی: 55,000 تومان بود.49,500 تومانقیمت فعلی: 49,500 تومان.

پل نامرئی از هنر به سیاست
15,000 تومان قیمت اصلی: 15,000 تومان بود.13,500 تومانقیمت فعلی: 13,500 تومان.
معیارهای پیشنهاد و انتخاب طرح های فرهنگی
12,000 تومان قیمت اصلی: 12,000 تومان بود.10,800 تومانقیمت فعلی: 10,800 تومان.
در انبار موجود نمی باشد
somdn_product_page
شناسه محصول:
9789645069252
دسته: هنر
توضیحات
توضیحات تکمیلی
قطع کتاب |
رقعی |
---|---|
رده سنی |
بزرگسال |
تعداد صفحه |
184 |
ناشر | |
نویسنده | |
شابک |
9789645069252 |
نوبت چاپ |
سوم |
نظرات (0)
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “معیارهای پیشنهاد و انتخاب طرح های فرهنگی” لغو پاسخ
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.