جلد چهارم این مجموعه، مفاهیم زیر را توضیح می دهد:«رادیو چیست؟»، «پیدایش رادیو در جهان و ایران»، «قالب برنامه های رادیویی»، «پادکست (رادیوهای آفلاین)»، «اصول برنامه سازی رادیویی»، «نویسندگی برای رادیو»، «نمایش نامه نویسی رادیویی»، «گویندگی در رادیو» و «تجزیه و تحلیل پیام های رادیویی».
-10%اتمام موجودیاحمد عسکریاسماعیل رمضانیحمیدرضا آیت اللهی
تاملات قرآنی در پرتو معارف اهل بیت (جلد اول)
100,000 تومان قیمت اصلی 100,000 تومان بود.90,000 تومانقیمت فعلی 90,000 تومان است.
ساختار سوره های قرآن
60,000 تومان قیمت اصلی 60,000 تومان بود.54,000 تومانقیمت فعلی 54,000 تومان است.
سواد رسانه ای جلد 4: رادیو
4,000 تومان قیمت اصلی 4,000 تومان بود.3,600 تومانقیمت فعلی 3,600 تومان است.
مجموعه کتاب های «سواد رسانه ای» با رویکردی کاربردی، کارگاهی، ساده و همه فهم، به روز و کاملاً آموزشی سعی می کند تا چارچوبی باشد برای آموزش الفبای سواد رسانه ای برای جوانان، دانش آموزان و سایر علاقه مندان. این مجموعه شامل یک کتاب عمومی و 11 کتاب اختصاصی برای رسانه ها و ابزار های رسانه ای گوناگون است. این 12 کتاب عبارتند از: سواد رسانه ای، تبلیغات، بازی های رایانه ای، رادیو، شبکه های اجتماعی، موبایل، خبرگزاری ها، مطبوعات، سینما، تلویزیون، عکس و اینترنت.
ناموجود
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 128 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
32 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
نوجوان (ج – د) |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سواد رسانه ای جلد 4: رادیو” لغو پاسخ
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.