جلد چهارم این مجموعه، مفاهیم زیر را توضیح می دهد:«رادیو چیست؟»، «پیدایش رادیو در جهان و ایران»، «قالب برنامه های رادیویی»، «پادکست (رادیوهای آفلاین)»، «اصول برنامه سازی رادیویی»، «نویسندگی برای رادیو»، «نمایش نامه نویسی رادیویی»، «گویندگی در رادیو» و «تجزیه و تحلیل پیام های رادیویی».

تاملات قرآنی در پرتو معارف اهل بیت (جلد اول)
50,000 تومان 45,000 تومان

ساختار سوره های قرآن
60,000 تومان 54,000 تومان
سواد رسانه ای جلد 4: رادیو
4,000 تومان 3,600 تومان
مجموعه کتاب های «سواد رسانه ای» با رویکردی کاربردی، کارگاهی، ساده و همه فهم، به روز و کاملاً آموزشی سعی می کند تا چارچوبی باشد برای آموزش الفبای سواد رسانه ای برای جوانان، دانش آموزان و سایر علاقه مندان. این مجموعه شامل یک کتاب عمومی و 11 کتاب اختصاصی برای رسانه ها و ابزار های رسانه ای گوناگون است. این 12 کتاب عبارتند از: سواد رسانه ای، تبلیغات، بازی های رایانه ای، رادیو، شبکه های اجتماعی، موبایل، خبرگزاری ها، مطبوعات، سینما، تلویزیون، عکس و اینترنت.
ناموجود
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 128 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
32 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
نوجوان (ج – د) |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سواد رسانه ای جلد 4: رادیو” لغو پاسخ
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.