مجموعه کتاب های «سواد رسانه ای» با رویکردی کاربردی، کارگاهی، ساده و همه فهم، به روز و کاملاً آموزشی سعی می کند تا چارچوبی باشد برای آموزش الفبای سواد رسانه ای برای جوانان، دانش آموزان و سایر علاقه مندان. این مجموعه شامل یک کتاب عمومی و 11 کتاب اختصاصی برای رسانه ها و ابزار های رسانه ای گوناگون است. این 12 کتاب عبارتند از: سواد رسانه ای، تبلیغات، بازی های رایانه ای، رادیو، شبکه های اجتماعی، موبایل، خبرگزاری ها، مطبوعات، سینما، تلویزیون، عکس و اینترنت.

کوثر اربعین
125,000 تومان10٪ تخفیف112,500 تومان

باید ها و نباید ها در قرآن جلد اول
15,000 تومان10٪ تخفیف13,500 تومان
سواد رسانه ای جلد 9: مطبوعات
5,000 تومان10٪ تخفیف4,500 تومان
مجموعه کتاب های «سواد رسانه ای» با رویکردی کاربردی، کارگاهی، ساده و همه فهم، به روز و کاملاً آموزشی
در انبار موجود نمی باشد
somdn_product_page
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 137 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
36 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | , , |
رده سنی |
بزرگسال |
نظرات (0)
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سواد رسانه ای جلد 9: مطبوعات” لغو پاسخ
برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
محصولات مشابه
مهندسی فرهنگی کشور تحول در ساختار و ساز و کارها
17,500 تومان10٪ تخفیف15,750 تومان
آشوب جهانی عشق: هشت مقاله درباره جامعه شناسی خانواده
29,000 تومان10٪ تخفیف26,100 تومان
علوم اجتماعی نیندیشیدنی: بررسی -پارادایم های قرن نوزدهمی چ1
27,500 تومان10٪ تخفیف24,750 تومان
حقوق عمومی؛ دانش نظام ساز: چالش ها -و راهکارهای نظری تحول در حقوق عمومی
17,000 تومان10٪ تخفیف15,300 تومان
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.