با توجه به اهمیت نماز در جامعه اسلامی، رسانه ها به عنوان یکی از ارکان جامعه و حکومت، وظیفه ای مهم برای تبلیغ نماز و گسترش بستر مناسبی برای دین ورزی دارند. تلویزیون باید الگوهای روان شناختی و جامعه شناختی مطلوبی از نماز و نمازگزار ارائه کند تا نماز این عالی ترین رفتار دینی در جامعه رایج شود.

صدیقه شهیده زهرا به ضمیمه فاطمه(سلام الله علیها) کیست؟
32,000 تومان قیمت اصلی: 32,000 تومان بود.28,800 تومانقیمت فعلی: 28,800 تومان.

اقتصاد جهادی: مروری بر تجربه اقتصادی جهاد سازندگی
16,000 تومان قیمت اصلی: 16,000 تومان بود.14,400 تومانقیمت فعلی: 14,400 تومان.
روش های اشاعه و ترویج نماز
4,000 تومان قیمت اصلی: 4,000 تومان بود.3,600 تومانقیمت فعلی: 3,600 تومان.
پیشنهادهای مفید کاربردی به سازندگان برنامه های تلویزیونی و فیلم های داستانی برای اشاعه فرهنگ نماز عرضه می کند.
در انبار موجود نمی باشد
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 152 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
95 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
بزرگسال |
نظرات (0)
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “روش های اشاعه و ترویج نماز” لغو پاسخ
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.