
17,000 تومان10٪ تخفیف15,300 تومان

15,000 تومان10٪ تخفیف13,500 تومان
150 هشتگ: نهضت سواد رسانه ای
53,000 تومان10٪ تخفیف47,700 تومان
نویسنده در کتاب «150 هشتگ»، به عمد، از فضای علمی و تخصصی رسانه و ارتباطات خارج شده و متناسب با نیاز عامه مردم، به عنوان مخاطب اصلی «نهضت سواد رسانه ای»، محتوای خود را با بیانی ساده و روان، اما در قالبی جذاب و متفاوت ارائه کرده است.
موجود در انبار
somdn_product_pageدر بخش ابتدایی کتاب، مقدماتی در مورد سواد رسانه ای و لزوم پرداختن به «نهضت سواد رسانه ای» به عنوان نیاز امروز کشور مطرح شده و در ادامه، در قالب 15 فصل، نکاتی راهبردی برای استفاده صحیح و بهینه از رسانه های مختلف ارائه شده است. به همین منظور این کتاب «150 هشتگ» نامیده شد؛ 15 فصل و در هر فصل 10 نکته راهبردی که در مجموع می شود 150 نکته راهبردی برای استفاده از رسانه ها.
فصول اصلی کتاب عبارت اند از: کلیات رسانه ها، کتاب، نشریات، رادیو و موسیقی، عکس، تلویزیون و ماهواره، فیلم و سینما، رایانه، بازی های ویدئویی، اینترنت، رسانه های اجتماعی، تلفن همراه، سبک زندگی، تبلیغات و اخلاق رسانه ای.
در توضیحی که بر روی جلد کتاب آمده است می خوانیم: «برای آن هایی که ارزش استفاده هوشمند و مهارت مدیریت رسانه ها را می دانند.»
وزن | 261 گرم |
---|---|
ناشر | |
نویسنده | , |
قطع کتاب |
رقعی |
تعداد صفحه |
200 |
نوع جلد |
جلد نرم |
سال انتشار |
1400 |
نوبت چاپ |
پنجم |
رده سنی |
بزرگسال |
شابک |
978-600-95361-8-4 |
برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
محصولات مشابه
اشرافی گری از نگاه مقام معظم رهبری
12,000 تومان10٪ تخفیف10,800 تومان
آشوب جهانی عشق: هشت مقاله درباره جامعه شناسی خانواده
29,000 تومان10٪ تخفیف26,100 تومان
اندیشه تمدن نوین اسلامی: گفتارهایی در تبیین رویکرد فکری سید منیرالدین حسینی
7,500 تومان10٪ تخفیف6,750 تومان
علوم اجتماعی نیندیشیدنی: بررسی -پارادایم های قرن نوزدهمی چ1
27,500 تومان10٪ تخفیف24,750 تومان
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.