این کتاب پیشرفت های رسانه ای در فاصله زمانی 1789 تا 2002 میلادی را بررسی می کند. چارچوب اصلی این کتاب بررسی تداوم و دگرگونی در تاریخ رسانه است و این پژوهش درباره برخی از کشورها و صنایع رسانه ای گزینش شده است و هدف اصلی نویسنده کمک به درک فراگیرتر علت ها و معلول ها از طریق رویکرد تطبیقی است.
کتاب حاضر در چهار بخش و هشت فصل نوشته شده که «پیشینیان»، «عامه پسندسازی، صنعتی سازی و تفوق تکنولوژی»، «کشف و بهره برداری از فرمول توده ها» و «عصر جهانی» را شامل می شود.
رویکرد اصلی این اثر درباره مفاهیم اساسی در پس خاستگاه های روندهای مختلف است که جنبه های بروزیافته از پیشرفت های گذشته و حال را آشکار می کند و به همین دلیل از تاریخ تفکر سیاسی، اقتصاد سیاسی، تاریخ اجتماعی و اقتصادی و مطالعات ارتباطی همچنین برخی از نظریه های رسانه ای متاثر است.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.