این کتاب ضمن معرفی اندیشه ها، مکاتب فکری و ویژگی های عمده اقتصاد سیاسی، به بررسی این موضوعات می پردازد که چگونه تلویزیون با بردن تصاویر و رویدادهای جهانی به چهار گوشه جهان، فاصله ها را از بین می برد؟ وقتی ارتباطات جهانی می شود و شرکت های تجاری از فناوری های جدید و پیشرفته ارتباطی برای تولید و عرضه محصولات خود در سراسر جهان استفاده می کنند، چه اتفاقی می افتد؟ چگونه تبعیض در دست یابی به رسانه های همگانی و تکنولوژی های جدید ارتباطی، متأثر از نابرابری های درآمدی و ثروت است؟ تکامل اقتصاد سیاسی ارتباطات، جهانی شدن رسانه ها، فرایندهای فاصله زدایی، کالایی سازی، تمرکز و کنترل شرکت های عظیم رسانه ای بر محتوای تولیدی رسانه ها و جنبش های اجتماعی و هژمونی از موضوعاتی هستند که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.
“ماموریت در قصر” به سبد شما افزوده شد. مشاهده سبد خرید

ساختار وجودی هستی 9,500 تومان قیمت اصلی: 9,500 تومان بود.8,550 تومانقیمت فعلی: 8,550 تومان.

از به 97,000 تومان قیمت اصلی: 97,000 تومان بود.87,300 تومانقیمت فعلی: 87,300 تومان.
اقتصاد سیاسی ارتباطات
15,000 تومان قیمت اصلی: 15,000 تومان بود.13,500 تومانقیمت فعلی: 13,500 تومان.
اندیشه ها و مکاتب فکری و ویژگی های عمده اقتصاد سیاسی .
در انبار موجود نمی باشد
somdn_product_page شناسه محصول: 9786006128221 دسته: اقتصاد و مدیریت, جامعه شناسی و علوم اجتماعی, فلسفه و تاریخ برچسب: آثار و پیامدهای علم و تکنولوژی, اقتصاد سیاسی, تجارت و امنیت, فرهنگ و تمدن
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 554 گرم |
---|---|
تعداد صفحه | 464 |
نوع جلد | جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی | بزرگسال |
نظرات (0)
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اقتصاد سیاسی ارتباطات” لغو پاسخ
برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
محصولات مشابه
باغ طوطی: داستان زندگی میثم تمار (رحلی)
نمره 5.00 از 5
چرا سوریه؟ سخنرانیها و مصاحبههای سیدحسن نصرالله درباره سوریه
جریان شناسی اصحاب نبوی (صلیاللهعلیهوآله)
سرزمین نجف : تاریخ سرگذشت زمین شناسی و منابع طبیعی
معماری کربلا در گذر تاریخ
تاریخ امیرالمومنین علیه السلام (دوره دو جلدی)
تاریخ پیامبر اسلام (صل الله علیه و آله) دوره سه جلدی
در کربلا چه گذشت
نمره 4.00 از 5
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.