این کتاب ضمن معرفی اندیشه ها، مکاتب فکری و ویژگی های عمده اقتصاد سیاسی، به بررسی این موضوعات می پردازد که چگونه تلویزیون با بردن تصاویر و رویدادهای جهانی به چهار گوشه جهان، فاصله ها را از بین می برد؟ وقتی ارتباطات جهانی می شود و شرکت های تجاری از فناوری های جدید و پیشرفته ارتباطی برای تولید و عرضه محصولات خود در سراسر جهان استفاده می کنند، چه اتفاقی می افتد؟ چگونه تبعیض در دست یابی به رسانه های همگانی و تکنولوژی های جدید ارتباطی، متأثر از نابرابری های درآمدی و ثروت است؟ تکامل اقتصاد سیاسی ارتباطات، جهانی شدن رسانه ها، فرایندهای فاصله زدایی، کالایی سازی، تمرکز و کنترل شرکت های عظیم رسانه ای بر محتوای تولیدی رسانه ها و جنبش های اجتماعی و هژمونی از موضوعاتی هستند که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.
-10%اتمام موجودیوینسنت موسکو
ساختار وجودی هستی
9,500 تومان قیمت اصلی 9,500 تومان بود.8,550 تومانقیمت فعلی 8,550 تومان است.
از به
37,000 تومان قیمت اصلی 37,000 تومان بود.33,300 تومانقیمت فعلی 33,300 تومان است.
اقتصاد سیاسی ارتباطات
15,000 تومان قیمت اصلی 15,000 تومان بود.13,500 تومانقیمت فعلی 13,500 تومان است.
اندیشه ها و مکاتب فکری و ویژگی های عمده اقتصاد سیاسی .
ناموجود
شناسه محصول:
9786006128221
دسته: اقتصاد و مدیریت, جامعه شناسی و علوم اجتماعی, فلسفه و تاریخ
برچسب: آثار و پیامدهای علم و تکنولوژی, اقتصاد سیاسی, تجارت و امنیت, فرهنگ و تمدن
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 554 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
464 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
بزرگسال |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقتصاد سیاسی ارتباطات” لغو پاسخ
محصولات مرتبط
تاریخ آل امجاد
اهل بیت علیهم السلام ؛ سلسله مباحث پرسمان دینی – دفتر سوم
جواهر مصری
فروغ ابدیت
قصه هجرت
دست نوشتههای ایران
سرزمین نجف : تاریخ سرگذشت زمین شناسی و منابع طبیعی
اعترافات (دوره 2 جلدی)
امتیاز 3.00 از 5
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.