این کتاب ضمن معرفی اندیشه ها، مکاتب فکری و ویژگی های عمده اقتصاد سیاسی، به بررسی این موضوعات می پردازد که چگونه تلویزیون با بردن تصاویر و رویدادهای جهانی به چهار گوشه جهان، فاصله ها را از بین می برد؟ وقتی ارتباطات جهانی می شود و شرکت های تجاری از فناوری های جدید و پیشرفته ارتباطی برای تولید و عرضه محصولات خود در سراسر جهان استفاده می کنند، چه اتفاقی می افتد؟ چگونه تبعیض در دست یابی به رسانه های همگانی و تکنولوژی های جدید ارتباطی، متأثر از نابرابری های درآمدی و ثروت است؟ تکامل اقتصاد سیاسی ارتباطات، جهانی شدن رسانه ها، فرایندهای فاصله زدایی، کالایی سازی، تمرکز و کنترل شرکت های عظیم رسانه ای بر محتوای تولیدی رسانه ها و جنبش های اجتماعی و هژمونی از موضوعاتی هستند که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.

ساختار وجودی هستی
9,500 تومان10٪ تخفیف8,550 تومان

از به
97,000 تومان10٪ تخفیف87,300 تومان
اقتصاد سیاسی ارتباطات
15,000 تومان10٪ تخفیف13,500 تومان
اندیشه ها و مکاتب فکری و ویژگی های عمده اقتصاد سیاسی .
در انبار موجود نمی باشد
somdn_product_page
شناسه محصول:
9786006128221
دسته: اقتصاد و مدیریت, جامعه شناسی و علوم اجتماعی, فلسفه و تاریخ
برچسب: آثار و پیامدهای علم و تکنولوژی, اقتصاد سیاسی, تجارت و امنیت, فرهنگ و تمدن
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 554 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
464 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
بزرگسال |
نظرات (0)
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اقتصاد سیاسی ارتباطات” لغو پاسخ
برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
محصولات مشابه
سرزمین نجف : تاریخ سرگذشت زمین شناسی و منابع طبیعی
22,000 تومان10٪ تخفیف19,800 تومان
اهل بیت علیهم السلام ؛ سلسله مباحث پرسمان دینی – دفتر سوم
22,000 تومان10٪ تخفیف19,800 تومان
آیینه اسرار: بررسی حدیث بنای مسجد مقدس جمکران و دیدار با امام زمان(عج)
16,000 تومان10٪ تخفیف14,400 تومان
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.