درآمدی بر جذابیت در رسانه دینی: مؤلفه -های جذابیت دینی در برنامه های گفت و گو

10٪ تخفیف

یکی از مفاهیم کلیدی در بحث از رسانه، مفهوم جذابیت در رسانه است. همان طور که می دانیم امروزه موفق ترین رسانه، رسانه ای است که بتواند بیشترین مخاطب را جذب کند. در یک رسانه دینی علاوه خواسته مخاطب، دین و پیام دینی نقش محوری دارد. مخاطب تا زمانی که جذب تلویزیون نشود، امکان تآثیر روی او و انتقال پیام وجود ندارد.

در انبار موجود نمی باشد

somdn_product_page
توضیحات

در این کتاب به مؤلفه های جذابیت دینی در برنامه های تلویزیونی گفتگو محور تلویزیونی پرداخته شده است . این پژوهش پس از در نظر گرفتن چارچوب اسلامی و دو مؤلفه اساسی خلاقیت و رعایت ذائقه فرهنگی جامعه، پنج عامل مجری، میهمان، موضوع، طراحی و دکور را به عنوان مؤلفه های جذابیت برنامه های گفتگو محور در نظر گرفته است و پس از توضیح این موارد، به ویژگی های هر کدام پرداخته است.

توضیحات تکمیلی
وزن 205 گرم
تعداد صفحه

176

نوع جلد

جلد نرم

ناشر

نویسنده
رده سنی

بزرگسال

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “درآمدی بر جذابیت در رسانه دینی: مؤلفه -های جذابیت دینی در برنامه های گفت و گو”