
3,000 تومان10٪ تخفیف2,700 تومان

22,000 تومان10٪ تخفیف19,800 تومان
درآمدی بر جذابیت در رسانه دینی: مؤلفه -های جذابیت دینی در برنامه های گفت و گو
8,000 تومان10٪ تخفیف7,200 تومان
یکی از مفاهیم کلیدی در بحث از رسانه، مفهوم جذابیت در رسانه است. همان طور که می دانیم امروزه موفق ترین رسانه، رسانه ای است که بتواند بیشترین مخاطب را جذب کند. در یک رسانه دینی علاوه خواسته مخاطب، دین و پیام دینی نقش محوری دارد. مخاطب تا زمانی که جذب تلویزیون نشود، امکان تآثیر روی او و انتقال پیام وجود ندارد.
در انبار موجود نمی باشد
somdn_product_pageدر این کتاب به مؤلفه های جذابیت دینی در برنامه های تلویزیونی گفتگو محور تلویزیونی پرداخته شده است . این پژوهش پس از در نظر گرفتن چارچوب اسلامی و دو مؤلفه اساسی خلاقیت و رعایت ذائقه فرهنگی جامعه، پنج عامل مجری، میهمان، موضوع، طراحی و دکور را به عنوان مؤلفه های جذابیت برنامه های گفتگو محور در نظر گرفته است و پس از توضیح این موارد، به ویژگی های هر کدام پرداخته است.
وزن | 205 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
176 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
بزرگسال |
برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
محصولات مشابه
احلی من المثل
290,000 تومان10٪ تخفیف261,000 تومان
تاملاتی در نقد علوم انسانی – کتاب دوم: -روان شناسی در ترازوی نقد چ1
15,000 تومان10٪ تخفیف13,500 تومان
علوم اجتماعی نیندیشیدنی: بررسی -پارادایم های قرن نوزدهمی چ1
27,500 تومان10٪ تخفیف24,750 تومان
مجموعه مطالعات فرهنگی 12: تربیت پهلوانی (سیر تحول تاریخی و فرهنگی ورزش ایران)
15,000 تومان10٪ تخفیف13,500 تومان
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.