
۳,۰۰۰ تومان10٪ تخفیف۲,۷۰۰ تومان

۲۲,۰۰۰ تومان10٪ تخفیف۱۹,۸۰۰ تومان
درآمدی بر جذابیت در رسانه دینی: مؤلفه -های جذابیت دینی در برنامه های گفت و گو
۸,۰۰۰ تومان10٪ تخفیف۷,۲۰۰ تومان
یکی از مفاهیم کلیدی در بحث از رسانه، مفهوم جذابیت در رسانه است. همان طور که می دانیم امروزه موفق ترین رسانه، رسانه ای است که بتواند بیشترین مخاطب را جذب کند. در یک رسانه دینی علاوه خواسته مخاطب، دین و پیام دینی نقش محوری دارد. مخاطب تا زمانی که جذب تلویزیون نشود، امکان تآثیر روی او و انتقال پیام وجود ندارد.
ناموجود
somdn_product_pageدر این کتاب به مؤلفه های جذابیت دینی در برنامه های تلویزیونی گفتگو محور تلویزیونی پرداخته شده است . این پژوهش پس از در نظر گرفتن چارچوب اسلامی و دو مؤلفه اساسی خلاقیت و رعایت ذائقه فرهنگی جامعه، پنج عامل مجری، میهمان، موضوع، طراحی و دکور را به عنوان مؤلفه های جذابیت برنامه های گفتگو محور در نظر گرفته است و پس از توضیح این موارد، به ویژگی های هر کدام پرداخته است.
وزن | 205 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
176 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
بزرگسال |
محصولات مرتبط
اتحاد ملی انسجام اسلامی در پرتو آموزه های غدیر
۹۰۰ تومان10٪ تخفیف۸۱۰ تومان
احلی من المثل
۲۹۰,۰۰۰ تومان10٪ تخفیف۲۶۱,۰۰۰ تومان
اندیشه تمدن نوین اسلامی: گفتارهایی در تبیین رویکرد فکری سید منیرالدین حسینی
۷,۵۰۰ تومان10٪ تخفیف۶,۷۵۰ تومان
علوم اجتماعی نیندیشیدنی: بررسی -پارادایم های قرن نوزدهمی چ۱
۲۷,۵۰۰ تومان10٪ تخفیف۲۴,۷۵۰ تومان
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.