دسته‌بندی نشده

تجدید چاپ کتاب‌های پرمخاطب داستانی انتشارات کتاب جمکران

کتاب photo ۲۰۱۹ ۰۵ ۱۴ ۰۹ ۱۲ ۳۸

چاپ‌های جدید کتاب‌های پرمخاطب دفتر ادبیات داستانی انتشارات کتاب جمکران به چاپ سپرده شدند.

مستوری

چاپ چهارم این رمان که درباره سرگشتگی یک پسر جوان و متمول است و به گذشته‌اش شک کرده و در جستجوی هویت واقعی خود برمی‌آید و در ادامه داستان، با خانواده شهید مهدی زین الدین آشنا می‌شود و مسیر جستجوهایش تغییر می‌کند. پس از 5 ماه از انتشار چاپ اول منتشر می‌شود. کرمیار در کتاب جدید خود از بین عشق و سرگشتگی پلی به عالم شهادت می زند و مخاطب را با زندگی شهید مهدی زین الدین آشنا می‌کند.

خرید نسخه کاغذی

 

باغ طوطی

آیا می‌دانستید همان‌طور که پیامبر اعظم یاری از دیار ایران داشته‌اند، امیرالمؤمنین نیز در کنار خود یار ایرانی پرورانده‌اند؟ شاید تا قبل از اینکه «باغ طوطی» نوشته و منتشر شود کمتر کسی می‌دانست «میثم تمار» صحابی معروف و فداکار امام علی (ع) هم مانند «سلمان فارسی» ایرانی بوده است. «مسلم ناصری» در قالب رمانی گویا و پراحساس زندگی «میثم تمار» صحابی دلیر مولی‌الموحدین را پیش چشم ما آورده است. با باغ طوطی همچون میثم در کوفه قدم خواهید زد، از خرماهایش خواهید خورد و از شهد هم‌نشینی با امیرالمؤمنین لحظات خود را شیرین خواهید کرد. چاپ هشتم این داستان شیرین و جذاب به زودی در اختیار خوانندگان قرار خواهد گرفت.

خرید نسخه کاغذی

 

حنانه‌شو

ستون حنانه مسجد پیامبر وجه تسمیه این مجموعه داستان است؛ اما شما با داستان درختی که حرکتش معجزه رسول شد، نیمه شدن ماه، اعتراف بت قریش به رسالت حضرت و … از زبان خودشان آشنا می‌شوید. گرمای محبت رسول خدا (صلی‌الله‌علیه)، در دل همه موجودات کائنات و مخلوقات جای گرفته است. محبتی که از عشق ازلی و الهی ریشه می‌گیرد. عشقی که همان خدا به برترین خلقش و عزیزترین پیامبرانش است. حالا بعد از یک ماه چاپ سوم کتاب منتشر خواهد شد.

خرید نسخه کاغذی

 

نخل و نارنج

وحید یامین‌پور در اثر پیش رو به سراغ روایت داستانی زندگی و زمانه شیخ اعظم،‌ شیخ مرتضی انصاری رفته است. اثرگذاری شیخ مرتضی انصاری بر جریان فقه شیعه مشهور است و تلاش مثال‌زدنی و ستودنی او در تربیت شاگردانی که ساختار علمی دین را قوت بخشیدند و شاگردان آن‌ها بعدها دنیا را تکان دادند بر همه مشخص است. شاگردانی که این عالم تربیت کرد، پرچمدار مبارزات سیاسی تاریخ‌سازی در خاورمیانه شدند؛ به‌عنوان نمونه میرزا محمدحسن شیرازی عهده‌دار زعامت دینی شیعیان شد وتوانست در برابر قرارداد استعماری عصر ناصرالدین شاه فتوای مهم تحریم تنباکو را صادر کند و مردم را به مقاومت فرابخواند. پیروزی میرزای شیرازی توانست راه را بر جنبش‌های بعدی فراهم کند و دیگر شاگردان شیخ انصاری در ربع نخست قرن چهاردهم هجری توانستند نخستین انقلاب ۱۰۰ ساله اخیر را در منطقه خاورمیانه رهبری کنند. مکتب علمی و فقهی او شاگردانی چون امام خمینی (ره) داشت که اولین حکومت دینی در دوران غیبت کبری را بنا کردند.

این کتاب پرمخاطب بعد از سه ماه در پله چاپ سی ایستاده است.

خرید نسخه کاغذی

 

جایزه تابستانی

جایزه تابستانی ماجرای پسربچهٔ دوست‌داشتنی و درسخوانی است که از پدرش قول یک دوچرخه را برای تابستان گرفته است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و او و خانوادهٔ باصفایش تمام تابستان را با ماجراهای بامزه‌ای پشت سر می‌گذارند. ماجراهایی که همه زیر سر جایزه تابستانی است! چاپ پنجم این کتاب هم‌اکنون در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

خرید نسخه کاغذی

 

مفرد مذکر غائب

چاپ ششم نمایش‌نامه «مفرد، مذکر، غایب» زندگی ملیکا یا نرجس‌خاتون مادر گرامی امام عصر (عجل الله تعالی فرجه) منتشر خواهد شد. این نمایش‌نامه از آشنایی ایشان با کنیزی عرب که وظیفه تدریس زبان عربی را دارد و واسطه‌ای برای تعبیر خواب‌های ملیکا و آشنا کردن هرچه بیشتر او با خاندان اهل بیت (علیهم السلام) و در نهایت ازدواج با شخص امام حسن‌عسگری (علیه السلام) است. علی مؤذنی با کتاب “مفرد مذکر غایب” در جشنواره دوسالانه کتاب مهدوی به عنوان رتبه نخست در بخش ادبی مورد تقدیر واقع شد.

خرید نسخه کاغذی

 

مأموریت در قصر

چاپ سوم مأموریت در قصر، که روایت دوره پایانی زندگی علی بن یقطین است، زمانه‌ای که او در دستگاه حکومتیِ بنی عباس نفوذ دارد و سعی می‌کند در عین پرده‌پوشی و تقیه، ارتباط بین خودش و امام و شیعیان را حفظ کند و بتواند نسبت به انجام وظایف خود در راستای حمایت از شیعیان و شبکه وکالت اقدام کند، منتشر خواهد شد. داستانی درباره عشق و اعتماد به امام کاظم (علیه السلام) و عنایت امام به دوستانش و دستگیری در سختی‌ها.

خرید نسخه کاغذی

 

ستون 1453

در شبی سراسر تب و لرز، راوی از دو جوانی می‌گوید که جنازهٔ پدر را به دوش کشیده‌اند تا به دوستی برسانند که بر بلندای کوهی بر کنارهٔ دریایی منتظر است. چنین است سرگذشت نویسندهٔ سرگشتهٔ امروز. راوی، سفر خویش را میان واقعیت و تخیل آغاز می‌کند و به 1400 سال پیش نقب می‌زند و همراه پسران «اثیب یمانی» می‌شود که در زمانه موج می‌زنند و در سفر عشق پای می‌فشرند تا… . چاپ پنجم کتاب به‌زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

خرید نسخه کاغذی

 

خرمالوها را به گنجشک‌ها بفروش

این رمان پرماجرا و جذاب به قلم «محمد حنیف» که به چاپ سوم رسیده است، داستان‌هایی از عشق و نیرنگ، وفا و خدعه و عزت و ذلت را روایت می‌کند. «خرمالوها را به گنجشک‌ها بفروش» داستان زندگی دختر و پسری که است که به رسم خویشاوندی به نام هم خورده‌اند اما طمع و زیاده‌خواهی، این رابطه را وارد چالش‌های جدیدی می‌کند. چالش‌هایی که همگی از حرام‌خواری و بی‌مبالاتی آدمیان سرچشمه می‌گیرد. در این داستان به حکم عشق و طمع آدم‌ها، داستان‌های هر کدام را با هم پیوندی می‌خورند و داستان زندگی‌شان در مسیر جدیدی قرار می‌گیرد. آدم‌های از جنس خودمان با افکاری که همیشه در سر داریم.

خرید نسخه کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *