وزن | 420 گرم |
---|---|
ناشر | |
نویسنده | |
قطع کتاب |
وزیری |
تعداد صفحه |
281 |
نوع جلد |
شومیز |
سال انتشار |
1401 |
نوبت چاپ |
بیست و یکم |
رده سنی |
بزرگسال |
شابک |
978-964-304-106-9 |


آموزش مفاهیم دینی همگام با روانشناسی رشد
100,000 تومان 90,000 تومان
یقین تعلیم و تربیت با ارزشترین و مهمترین وظیفه آدمی بشمار می آید و پایه حیات انسان بر تغییر و تطور بنا شده است و این تغییرات در تمام دوران زندگی آنان برقرار می باشد. متأسفانه از جمله بزرگترین غفلتهایی که در زمینه آموزش دینی در جامعه ما صورت گرفته، عدم توجه به روانشناسی دانش آموزان است. کتاب «آموزش مفاهیم دینی» تلاش دارد تا به دو سؤال مهم که در طول یکدیگر واقع شده اند پاسخ گوید:
1ـ کودک در رشد و تکامل دینی از چه دوره هایی عبور می کند و ویژگی های آن چیست؟
2ـ با توجه به ویژگیهای این دوره ها و درک او از مفاهیم دینی، آموزش مفاهیم دینی چگونه باید صورت گیرد.
کتاب «آموزش مفاهیم دینی» به عنوان یکی از پژوهشهای فرهنگی متخب سال 1376 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیده شده است . اثر حاضرتلاش دارد تا با تکیه بر روانشناسی رشد به بررسی مراحل رشد و تکامل درک دینی و با مطالعه چگونگی درک و نوجوانان از مفاهیم دینی به شیوه های مناسب آموزش معارف اسلامی در این دوره های سنی را پیشنهاد نماید .
کتاب «آموزش مفاهیم دینی» از پنج فصل تشکیل شده که عبارتند از: کودک کیست؟ مراحل رشد و تکامل درک دینی، درک کودکان و نوجوانان از مفاهیم دینی، کلیاتی در آموزش دینی و شیوه های آموزش معارف اسلامی به کودکان.
ناموجود
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.