اخبار

کبوتر کاغذی منتشر شد

خبر انتشار کتاب کبوتر کاغذی

کتاب «کبوتر کاغذی» نوشته لیلا مدرس پور توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، کتاب «کبوتر کاغذی» نوشته لیلا مدرس پور با تصویرگری تکتم ملانوروزی توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شد.

ارتباط با اهل بیت (علیهم السلام) و به ویژه ارتباط با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیاز اساسی بشر امروزی است. ارتباط با کسانی که راه ارتباط با خالق بشرند و به واسطه آنهاست که زمین و اهلش پابرجا هستند. یکی از راه‌های ارتباط توصیه شده با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نوشتن نامه و عریضه است برای آن آقای مهربان.

نویسنده به سراغ این سوژه رفته و برای گروه سنی کودک و نوجوان کتابی نوشته از مأمور هایی کاغذی که وظیفه‌شان رساندن نامه‌های آدم‌های منتظر و امیدوار به آقای خوبی‌هاست. نامه‌هایی که حرف‌های بسیاری در دل‌هایشان نوشته شده است و «کبوتر کاغذی» هم قاصد نامه دخترکی است از شهری خشک برای مرد بارانی تا از او بخواهد باران را بر روی شهر تشنه و خشکشان بفرستد. مردی که به واسطه او و خانواده‌اش باران‌ها می بارند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«کبوتر کاغذی پایین و پایین‌تر آمد و آرام، کنار نرگس روی زمین فرود آمد. نامه را روی زمین گذاشت و به چشمه خیره شد. نرگس لحظه‌ای بعد پرسید: «اگر این بار هم مرد بارانی نامه‌ام را نخواند چه؟» و اشک توی چشم‌هایش جمع شد.

کبوتر کاغذی گفت: «می‌خواند؛ من مطمئن هستم. مگر نشنیدی بی‌بی گفت اگر از ته دل دعا کنیم، حتماً مستجاب می‌شود؟ تازه پروانۀ رنگین‌کمانی هم همین را گفت.»
نرگس، حرف‌های کبوتر کاغذی را که شنید، لبخند کمرنگی زد. آرام، نامه را برداشت. چشم‌هایش را بست و زیر لب چیزی گفت. اشک‌هایش روی گونه‌های لاغرش چکید. نامه را توی آب گذاشت.»

این کتاب با در صد صفحه گلاسه و رنگی به زودی روانه بازار نشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *