اخبار

چگونه سحر و جادو را باطل کنیم؟

پیش خبر کتاب سحر

سحر، جادو، بسته شدن بخت، جادوی سیاه و …؛ عباراتی که در زندگی روزمره ما دهان به دهان می‌چرخد. برخی به آن اعتقاد دارند و برخی خیر.

در جهان مادی، قانون علت و معلول حاكم است و هر حادثه‌ای علتی دارد. برخی از این علت‌ها، عادی و روشن هستند و برخی دور از انتظار مردم است و علتی غیرعادی دارد. ازجمله این امور غیرعادی، افعالی هستند که ساحران و كاهنان انجام می‌دهند. برخی از مردم، کارهای آن‌ها را امری موهوم و خرافاتی می‌پندارند و برخی دیگر، نگاهی افراطی به قدرت‌ آن‌ها دارند.

جادو همواره لغزشگاهی بوده که انسان جز نتایجی تلخ، چیزی از آن به‌دست نیاورده است.

آقای سعید صدری تلاش کرده در کتاب «سحر و کلید رهایی از آن» سحر را معرفی کند، تاریخچه، خواستگاه و اقسام آن را برای مخاطبان بیان کند. جایگاه سحر را در فرق، ادیان، مذاهب و عرفان‌های نوظهور و چگونگی استفاده از آن برای جلب توجه مردم بیان کند و سپس نگاه اسلام در مواجهه با سحر و حتی راه‌های شناخت علائم سحر، درمان و پیشگیری از ابتلا به سحر و جادو را توضیح بدهد.

با توجه به اینکه برخی از مدعیان دروغین مهدویت برای جذب افراد به سوی خود از سحر و جادو استفاده می‌کنند انتشارات کتاب جمکران بر آن شد تا توسط یکی از پژوهشگران این عرصه به بررسی چیستی و چرایی این امر پرداخته و راه‌های پیشگیری و مقابله آن را آموزش دهد.

کتاب «سحر و کلید رهایی از آن» این کتاب به زودی راهی بازار نشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *