اخبار, یادداشت

پرتوی از عظمت امام حسین (ع)

کتاب از عظمت امام حسین ع

کتابی که علامه جعفری آن را یکی از جامع‌ترین و محققانه‌ترین کتاب‌ها درباره عظمت شخصیت امام حسین (ع) دانسته‌اند.

کتاب «پرتوی از عظمت امام حسین‌ علیه‌السلام»، به قلم آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی‌ درباره چهره درخشان تاریخ بشریت، حضرت اباعبدالله الحسین‌ علیه‌السلام است كه كرامت و عزت انسانی وامدار اوست. نویسنده با تکیه بر مستندات تاریخی، تحلیلی رسا و آگاهانه از حادثه عظیم کربلا ارائه داده‌ است و می‌تواند منبع بسیار خوبی برای مطالعه تاریخ و تحلیل واقعه بزرگ عاشورا باشد. قلم کتاب ساده است و علاوه بر انتقال مطالب علمی و تحلیلی، مخاطب را از هر طبقه فكری و سطح سواد بهره‌مند می‌سازد.

علامه جعفری در کتاب «امام حسین(ع) شهید فرهنگ پیشرو انسانیت» خود نوشته است: «براى مطالعه و بررسى عظمت شخصیت امام حسین (ع) از دیدگاه منابع معتبر اسلامى و تواریخ، مراجعه فرمایید به کتاب «پرتوى از عظمت حسین(ع)- تألیف دانشمند معظم، جناب آقاى صافى از صفحه 20 تا صفحه 109»؛ به نظر اینجانب، کتاب مذکور یکى از جامع‌ترین و محققانه‌ترین کتاب‌هایى است که تاکنون در عظمت شخصیت امام حسین (ع) نوشته شده است.»

نكته قابل توجه، استفاده فراوان از منابع عامه و اهل‌سنت است كه فهرست بیش از 70 منبع اهل سنت در پایان كتاب درج شده است. پاسخ به برخی از مهم‌ترین شبهات درباره قیام امام حسین (ع) نیز بر غنای كتاب افزوده است.

كتاب در چهار بخش سامان یافته است: 1. شخصیت و فضائل حسین‌ (ع)؛ 2. بنی‌هاشم و بنی‌امیه؛ 3. علل قیام حسین‌ (ع)؛ 4. نتایج و فواید قیام حضرت ابی عبدالله الحسین (‌ع).

می‌توانید این کتاب را در طرح ویژه فروش محرم با 20 درصد تخفیف تهیه کنید. کد تخفیف: moharamoff
برای خرید اینجا کلیک کنید.

1 دیدگاه در “پرتوی از عظمت امام حسین (ع)

  1. کاربر8750 گفت:

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه
    براتون بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *