اخبار

قلب سفید پدربزرگ پاسخی به پرسش های خداشناسی کودکان

کتاب قلب سفید پدربزرگ

به گزارش روابط عمومی جمکران، همزمان با رشد کودکان درک آنها از پیرامون بیشتر و پرسشگری و سوالات آنان آغاز می گردد.پاسخ های درست و متناسب با فهم و زبان کودک، اهمیت بسیاری بالایی در شکل گیری شخصیت و ذهن پرسشگر آنان دارد.

در این بین مسئله خدا شناسی وخداباوری از پرسش هایی است که معمولا ذهن کودکان را با خود درگیر میکند و هم برای خانواده ها بسیار مهم جلوه میکند و از سویی پاسخ به این پرسش ها با زبان کودکان بسیار سخت جلوه میکند.

کتاب «قلب سفید پدربزرگ» نوشته «مسلم ناصری» با موضوع خداشناسی که توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده در تلاش است تا با زبان ساده به یکی از پرسش های اصلی کودکان در مورد خدا پاسخ می دهد. داستان کتاب در مورد دختر بچه ای به اسم مینو است که دوست دارد بداند خدا چه رنگی است؟

از ویژگی های مهم این کتاب استفاده از عناصر ملموس طبیعت، رنگ های جذاب و زیبا و پدربزرگی مهربان است که کودک با آن ها همراه شده و ارتباط عاطفی و حسی می گیرد.

کتاب «قلب سفید پدربزرگ » با تصویرگری زیبای سرکار خانم «عسل نجاری» و قلم «مسلم ناصری»، با صفحات تمام رنگی در 28 صفحه و به قیمت 3۵ هزار تومان توسط انتشارات کتاب جمکران در ماه ربیع الاول راهی بازار نشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *