اخبار

خون نگاشت، فراخوان داستان کوتاه برای شهدای شاهچراغ

خبر فراخوان
“خون نگاشت” فراخوان ادبی نگارش داستانک و داستان کوتاه با محوریت شهدای اغتشاشات و حرم شاهچراغ (علیه السلام) است که مهلت ارسال اثر به آن تا آذرماه تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پس از حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ علیه السلام که منجر به شهادت تعدادی از هم‌وطنان‌مان در شیراز شد، جمع زیادی از هنرمندان، شاعران و اهالی قلم نسبت به این اتفاق و شهدای مظلوم حرم شاهچراغ واکنش نشان دادند. بسیاری از شاعران با ابیات شاعرانه خود سوگواری کردند و هنرمندان نیز با خلق آثار هنری، یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی را گرامی داشتند.

در این بین، فراخوان «خون نگاشت» برای نگارش داستان کوتاه با همین موضوع منتشر شد. این فراخوان به همت بانوان نویسنده انقلابی برپا شده است و ناشرانی نظیر شهید کاظمی، نشر جمکران، مؤسسه فرهنگی هنری رسول آفتاب و انجمن ادبی نورا نیز در برگزاری این فراخوان مشارکت دارند.

«خون نگاشت» فراخوان ادبی نگارش داستانک و داستان کوتاه با محوریت شهدای اغتشاشات و حرم شاهچراغ (علیه السلام) است. طی این فراخوان، نویسندگان می‌توانند داستان‌های کوتاه خود با این موضوع را به دبیرخانه این فراخوان ارسال کرده و در آن شرکت کنند. همچنین آثار منتخب در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.

مهلت ارسال اثر به این فراخوان ادبی تا30 آذرماه تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس m.bana1401@gmail.com و یا در پیام‌رسان‌های بله و ایتا به نشانی bana1401@ ارسال کنند.

کتاب , داستان , ادبیات داستانی , حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *