اخبار

«بچه‌های فرات» به استرالیا رسیدند

کتاب خبر بچه های فرات

کتاب «بچه‌های فرات»، داستانی به قلم لیلی قربانی از وقایع کربلای سال 60 هجری حول محور سه نوجوانی است که برای کمک به امامشان مردد هستند و باید تصمیم بگیرند به کدام سپاه بپیوندند. این کتاب را نشر جمکران وارد بازار نشر جهانی کرد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، سیدالشهداء علیه السلام، عاشورا و کربلا موضوعی است که نه تنها شیعیان و مسلمانان، بلکه همه آزادگان جهان را با خود همراه و درگیر می‌کند و موضوعات مرتبط با آن نیز موضوعاتی فراگیر به دایره حق‌طلبان عالم است. از همین رو، پیاده‌روی اربعین اباعبدالله بزرگ‌ترین راهپیمایی توحیدی و آزادی‌خواهی جهان است که همه آنان که دل در گرو حق و حقیقت دارند با این کاروان عظیم همراه هستند.

کتاب بچه‌های فرات داستانی از وقایع کربلای سال ۶۰ هجری حول محور سه نوجوانی که برای کمک به امامشان مردد هستند و باید تصمیم بگیرند به کدام سپاه بپیوندند. بچه‌های فرات از رمان‌های نوجوانانه به قلم لیلی قربانی است که در انتشارات کتاب جمکران به چاپ رسیده است؛ کتابی عاشورایی و امام حسینی که به چاپ دهم خود رسیده و همیشه، خصوصاً در ایام محرم و صفر در فهرست خواندنی‌های نوجوان با موضوع امام حسین علیه السلام است.

کتاب 14010608000501 Test NewPhotoFree

این کتاب بعد از استقبال خوب در ایران، مورد توجه ناشران بین المللی قرار گرفته و حالا با ترجمه و انتشار آن به زبان انگلیسی، در دسترس خوانندگان سایر کشورها خصوصا دلدادگان سیدالشهداء در اقصی نقاط جهان است.

کتاب «بچه‌های فرات» با همکاری انتشارات کتاب جمکران و انتشارات لنتر استرالیا ترجمه و در بازار نشر جهانی عرضه شد. این اثر توسط ویلیام بلیک ترجمه و تصویرگری اثر انگلیسی زبان آن را لیلا تیموری نژاد انجام داده است. این کتاب با نام «Children of the Euphrates» روانه بازار نشر جهانی شده و در مدت کوتاه و همزمان با محرم و صفر مورد استقبال مخاطبان انگلیسی زبان قرار گرفته است.

تیزری به زبان انگلیسی درباره همین اثر مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *