اخبار

کتاب «مهدی موعود» به کتابفروشی‌ها می‌آید

کتاب موعود در راه کتاب فروشی ها

کتاب «مهدی موعود» شامل ترجمه علی دوانی از جلد سیزدهم بحارالانوار به زودی توسط انتشارات کتاب جمکران راهی کتابفروشی‌ها می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، کتاب «مهدی موعود» ترجمه علی دوانی از جلد سیزدهم بحارالانوار توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و به زودی راهی بازار نشر می‌شود.

موضوع مهدی موعود در اعتقاد مسلمانان جهان موضوعی متواتر است؛ یعنی کلیه فِرَق مسلمین عقیده دارند هنگامی که جهانیان در بحرانی‌ترین ادوار تاریخ بشر از حل مسائل بین‌المللی و اصلاح اساسی جهان ناتوان بمانند خداوند امام زمان (عج) و مهدی موعود اسلام را آشکار می‌سازد و او جهان را پر از عدل و داد می‌کند، پس از آنکه پر از ظلم و ستم شده است. این رهبر الهی و مرد توانای مافوق بشر از دید ما شیعیان، دوازدهمین پیشوای معصوم از دودمان پیغمبر خاتم محمد مصطفی (ص) و امیرالمؤمنین علی (ع) است. علمای بسیاری برای شناساندن این منجی آخرالزمان به مردم کتاب‌های فراوانی نوشته‌اند که از جمله آنها علامه مجلسی است که احادیث مربوط به آخرین امام را در کتاب بحارالانوار خود جمع آوری کرده است.

کتاب مهدی موعود از جلد سیزدهم بحارالانوار اثر مشهور علامه مجلسی از مشاهیر علمای اَعلام ماست، و در عین حال مفصّل‌ترین و جامع‌ترین کتاب فارسی درباره نجات‌دهنده دنیا و آخرین برگزیده خداست که به امر مرجع بزرگ عالم تشیّع، مرحوم آیت‌الله بروجردی ترجمه شده است.

علی دوانی این کتاب را به دستور آیت الله بروجردی و برای جلوگیری از تبلیغات سو فرقه ضاله بهایی و پاسخ به شبهه افکنی‌های آنان ترجمه کرده است و آن را از دستبرد این فرقه ضاله محفوظ نگه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *