اخبار

کتاب مهدی(عج) منتشر شد

خبر کتاب مهدی 1

به گزارش روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، اعتقاد به ظهور قيام مصلحي جهاني در آخرالزمان که عالم را يکپارچه عدل و داد مي‌کند و ريشه ظلم و ستم را بَرمي‌کَند، در کتب عموم مذاهب، مثل تورات، زبور ، اَوستا، انجيل و قرآن مطرح شده است و حتي دين‌هاي ساختگي، مثل هندو و بودا نيز در متن خود، آينده بشر را چه ازنظر مادّي و چه ازنظر معنوي، پرفتوح ارزيابي کرده اند.

دین اسلام این داعیه را دارد که آن مصلح جهانی، بزرگی از مسلمانان است؛ بزرگی از نسل پیامبر رحمت(ص) که در آخرالزمان با قیام جهانی خود، برای همیشه تمام دنیا را از لوث ظلم و ظالم و فساد و مفسد پاک می‌کند و حکومت عدل جهانی تشکیل می‌دهد. بنابراین، بررسی جوانب مختلف شخصیت ایشان کاملاً ضروری است.

از این رو «سید مهدی مجتهد سیستانی» از اساتید مهدویت و فِرَق در «کتاب مهدی» به بررسی تحقیقیِ همه ابعاد شخصیتی و شخصی امام زمان(عج) پرداخته است. این کتاب در دوازده فصل دسته‌بندی شده است که عبارت است از: اندیشه مصلح جهانی در ادیان؛ مشترکات و مفترقات شیعه و اهل سنّت در مهدویت؛ پدر و مادر حضرت مهدی؛ ولادت امام زمان؛ آشنایی با القاب آن حضرت، جواز نام بردن ایشان؛ شمایل آن حضرت، برخی ویژگیها، امامت در کودکی؛ کلیاتی درمورد غیبت قائم؛ علل و فواید غیبت، فواید امام غایب؛ غیبت صغری، نیابت خاصه؛ فرمایشهای حضرت مهدی؛ زندگی آن حضرت: مکان، ازدواج و فرزند؛ امکان رؤیت حضرت مهدی(عج) در غیبت کبری.

«کتاب مهدی» به قلم «سید مهدی مجتهد سیستانی» در 376 صفحه و به قیمت 95 هزار تومان به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران وارد بازار کتاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *