اخبار

کتاب ماجراهای امین و ایمان، منتشر شد

خبر کتاب ماجراهای امین و ایمان

به گزارش روابط عمومی انتشارات جمکران، کتاب «ماجراهای امین و ایمان» نوشته خانم «مونا جوان» و با تصویرگری «زهرا رسولی» با موضوع مهارت های زندگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

در این کتاب که برای گروه سنی کودک نوشته شده است سعی شده با تصویرهای جذاب و زیبا به کودکان ارزش های اخلاقی و مهارت های زندگی را آموزش دهد.

مهارت هایی مثل پس انداز کردن، حفظ محیط زیست و همکاری از جمله مواردی است که در این کتاب آموزش داده می شود. زیرا هنگامی که آموزش‌ها در خلال داستان مطرح می‌شوند به نسبت زمانی که به طور مستقیم ارائه شوند، جذاب‌تر بوده و شرایط یادگیری بهتر و عمیق‌تری فراهم می‌آورند؛ همچنین احتمال به کارگیری و تعمیم آنها توسط کودک در زمینه‌های مشابه زندگی افزایش می‌یابد. از آنجایی که داستان یکی از بهترین ابزارها برای خودشناسی است و کودک از این طریق مفاهیم و ارزش‌های موجود در آن را با مفاهیم و نظرات شخصی خود مقایسه می‌کند، بنابراین کودکان با خواندن یا شنیدن داستان‌های خوب و متناسب با نیازهای خود می‌توانند با همذا‌ت‌پنداری با شخصیت‌های داستان، در انگیزه‌ها، کنش‌ها یا تجربه‌های آنها سهیم شوند. در این روند، داستان بخشی از تجربه‌های شخصی کودک یا نوجوان می‌شود و افزون بر چالش ذهنی، فرصتی برای خودآزمایی و مسأله‌گشایی ایجاد می‌کند.

کتاب ماجراهای امین و ایمان در باره دو برادر دوقلو است که سعی می کنند با انجام کارهای خوب به پدر و مادرشان کمک کنند. امین و ایمان همیشه فکرهای خوبی به ذهنشان می رسد مثلا آن ها راه های جدیدی برای پس انداز کردن پیدا می کنند، برای کمک به محیط زیست راه و روش بازیافت کردن را یاد می گیرند و …

این کتاب توسط انتشارات کتاب جمکران در 48 صفحه، بصورت تمام گلاسه و با قیمت 38000 تومان منتشر و وارد بازار نشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *