اخبار

روییدن در انتظار توست نوشته خانم ساجده کارخانه ای منتشر شد

خبر کتاب روییدن در انتظار توست

به گزارش روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، «کتاب روییدن در انتظار توست» نوشته ساجده کارخانه ای و با تصویرگری زهرا قربانی قطعات ادبی عارفانه و عاشقانه ای است که در سه فصل «دانه ها، زمین آسمان و انسان» مخاطب را به فکر کردن در مورد آیات الهی و و حرف زدن با خدا و درد دل کردن با او دعوت می کند و نشان می دهد که حرف زدن با خدا ساده است. در این کتاب سیر رسیدن به خدا و ارتباط قوی با خداوند و مساله ولایت و امامت در قالب جملاتی ساده، پرمفهوم و ادبی بیان شده است.

در این کتاب متن های ادبی عارفانه و عاشقانه ای  با خدا را به زبانی ساده و خودمانی می خوانیم. نویسنده کتاب که بیشتر مخاطبش نوجوانان و جوانان هستند با دیدی متفاوت به انسان و تمام طبیعت، آسمان و زمین و حقایق زندگی نگریسته است و بسیاری از موضوعاتی که همه ما به آنها بی توجه هستیم مانند عشق، دوست داشتن، ایمان، وسوسه های شیطان، امامت، ولایت، امام زمان (عج) و توجه به خداوند را یاد آوری می کند. نویسنده با لحن صمیمی و شیرین و عمیق با مخاطب ارتباط برقرار می کند. هدف نویسنده ایجاد ارتباط بین خواننده و خداوند است. وی می خواهد نسل جوان را با خداوند و زیبایی های زندگی، مفاهیم معنوی و انسانی آشنا کند. این کتاب شامل نقاشی ها و تصویرگری های زیبا و دلنشین می باشد که با مفهوم کتاب ارتباط دارد و به زیبایی آن می افزاید.

بخشی از کتاب

امام زمان (عج) در دل هر شیعه ای مسجد دارد

مسجد محل ذکر و دعاست و امامء زمان (عج) هر روز و هر شب در دل ما ذکر خدا می گوید

و برای هدایت ما دعا می کند. ولی ما از او غافلیم…

کاش ما هم به اندازۀ نهنگ یونس (ع) به حضور امام در دلمان آگاه بودیم. کاش کمی گوشمان را از شلوغی اطراف برگیریم و به صدای دلمان گوش کنیم؛ به صدای دعا؛ صدای گریه های او برای هدایت ما…

کافیست گوش کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *