اخبار

نام های قشنگ تو منتشر شد

خبر کتاب نام های قشنگ تو

به گزارش روابط عموی انتشارات کتاب جمکران، کتاب «نام های قشنگ تو» نوشته «محمد جواد احمدی» و با تصویرگری «لیلا پورمحمدی» با موضوع اسماء حسنی خداوند توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

در این کتاب که برای گروه سنی کودک نوشته شده است سعی شده با تصویرهای زیبا و داستان های جذاب کودکان را با نام های خداوند آشنا کند.

یکی از مسایلی که در زندگی هر انسانی مهم است نحوه نگرش او به خداوند، هستی و انسان می باشد. این نحوه نگرش پایه‌های زندگی و ارکان حیات او را می‌سازد. براین اساس مسئولیت مهم همه‌ی خانواده‌ها معرفی توحید و یکتاپرستی و خدای حقیقی به کودکان است تا ازآغاز پروردگار هستی را بهتر بشناسند و با توجه به اینکه هیچ موضوعی به اندازه‌ی ایجاد ارتباط و انس با خالق یکتا در شکل دهی تربیت توحیدی کودکان مؤثر نمی‌باشد، آقای «محمدجواد احمدی» در کتاب «نام های قشنگ تو» با استفاده از داستان های کوتاه و خواندنی نام های ویژه خداوند و معانی آن ها را به کودکان آموزش می دهد.

با طرح صحیح اسماء الهی می‌توان طراوت حضور در محضر خداوند را به کودک چشاند و از طرفی هم می توان مساله توحید و صفات خداوند را به او آموزش داد و بسیاری از پرسش های کودکان را در مورد خداوند پاسخ داد.

این کتاب به زبان ساده و کودکانه نوشته شده است و با تصویرسازی‌هایی که مرتبط با داستان های کتاب است مخاطبین کودک را جذب می کند و حتی محتوای کتاب می تواند برای هر سن و سالی مفید باشد.

این کتاب 32 صفحه و به قیمت 42000 تومان با چاپ تمام رنگی توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر و وارد بازار نشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *