اخبار

مسابقه بزرگ کتاب و کتابخوانی طاووس مستور

پویش کتابخوانی طاووس مستور

به گزارش روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، مسابقه بزرگ کتاب و کتابخوانی طاووس مستور با بیست میلیون جایزه آغاز شد.

کتاب طاووس مستور، اثر سرکار خانم محبوبه زارع از تازه های چاپ انتشارات کتاب جمکران است که به موضوع تولد تا سن 5 سالگی، منجی عالم بشریت می پردازد.

این کتاب با قلمی جذاب و خواندنی، روایتگر داستان تولد منجی عالم بشریت از دید شخصیت های مختلف هچون حکیمه بانو عمه حضرت و قابله فرستاده دربار معتمد و سایر اشخاص می شود.

در این داستان تاریخی، مخاطب همراه و همگام دوران اختناق و خفقان معتمد عباسی و امام حسن عسکری علیه السلام می گردد؛ زمانی که همگان در پی نشانه ای برای تولد منجی هستند و او را جستجو میکنند؛ شیاطین که به دنبال قتل منجی هستند و وارثان الهی و مظلومان عالم که به دنبال تولد و حفظ جان آخرین منجی عالم بشریت هستند.

طاووس مستور در 100 صفحه نگارش شده و محبوبه زارع علاوه بر استناد تاریخی، داستان پردازی جذابی داشته است.

انتشارات کتاب جمکران با همراهی سایر مجموعه ها این کتاب را به عنوان پویش کتاب و کتابخوانی ایام نیمه شعبان قرار داده تا ضمن معرفی و تبلیغ و ترویج کتاب و فرهنگ مطالعه ، مروج معرفت مهدوی باشند.

20 میلیون تومان جایزه نقدی، بن خرید کتاب، بسته فرهنگی، تابلو فرش متبرک آستان رضوی و… از جمله هدایای این مسابقه کتاب خوانی است.

فرصت شرکت در مسابقه از 10 اسفند ماه تا 10 اردیبهشت بوده و علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب، شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات عدد 12 را به سامانه 30006313 ارسال کنند.

گفتنی است که قیمت این کتاب 28000 تومان بوده که در ایام پویش کتابخوانی با تخفیف ویژه ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *