اخبار

«عنایات حضرت مهدی موعود امام زمان(عج) به علما و مراجع تقلید» وارد کتابفروشی ها شد

خبر کتاب عنایاتی از امام زمان

به گزارش روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، تاریخ پرافتخار شیعه از آغاز غیبت صغری و شروع مرجعیت دینی نایب اول امام عصر تاکنون سرشار از عنایت‌ها و راهنمایی‌های بوده که به‌واسطه وجود مبارک ایشان این هدایتگران جامعه را به سوی سعادت و حقیقت رهنمون کرده‌ است.

استمدادها و دستگیری از مراجع و علما در لحظه‌های حساس و دشوار زندگی ویژگی خاصی داشته‌ و آنانی که نقش سرپرستی و مرجعیت مردم را به‌عهده داشته‌اند تا آن هنگام که در مسیر خدمت با اخلاص و تقوا پیش رفته‌اند هدایت و مددهای غیبی امام عصر نیز شامل حالشان شده‌ است.

درباره عنایات امام‌زمان در دوران غیبت کتاب‌ها و مقاله‌های گوناگون نوشته‌اند اما «آیت الله کریمی جهرمی» در کتاب «عنایات حضرت مهدی موعود امام‌زمان (عج) به علما و مراجع تقلید» ابتدا با نگاهی علمی، به چرایی و بحث درباره امکان تشرف پرداخته سپس با بیانی دقیق و مستدل، پاسخ هایی به این مهم بیان نموده است و با نقل رؤیاها و تشرفات صادقه علما و مراجع به محضر حضرت ولی عصر(عج) کتابی کلامی و اخلاقی نگاشته اند که گامی مؤثر در شناخت الطاف امام عصر(عج) و به علما و مراجع تقلید به شمار می آید.

این کتاب که نخستین‌بار در سال 1366 در مشهد به چاپ رسید. به دلیل استقبال علاقه‌مندان، انتشارات کتاب جمکران به تازگی آن را با تجدید نظر و اضافات  در 185 صفحه و به قیمت 49000 تومان وارد بازار کتاب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *