اخبار

شمشیر ایلیا در دستان محمود کریمی

محمود کریمی

مداح سرشناس در جشن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها کتاب « محمد جواد و شمشیر ایلیا » را به نوجوانان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم جشن میلاد حضرت #زینب (سلام‌الله‌علیها ) در هیأت‌ رایة‌العباس (علیه‌السّلام) با مولودی‌خوانی #محمود_کریمى سه شنبه ١٠ دى‌ماه در امامزاده علی‌اکبر (ع) چیذر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم محمود کریمی مداح خوش فکر و شهیر اهل بیت(ع) در ادامه سنت حسنه #ترویج_کتابخوانی این هیأت، در میلاد اهل بیت (ع)، کتاب « #محمجواد_و_شمشیر_ایلیا » را به مستمعین هیأت خاصه نوجوانان معرفی کرد . این رمان در قالب داستانی جذاب، با نگاهی نو و دلنشین خواننده را با #قرآن کریم آشنا می کند.
این کتاب روایتی فانتزی از یک ماجراجویی دینی است: محمدجواد که در پی یافتن ردی از فضایی ها، وارد زیرزمین خانه‌ شان می شود، در کنج زیرزمین و در میان کارتن های کتاب، با پرنده‌ ای آشنا می‌شود که او را به‌سوی ماجراهای پیچیده و زیادی می‌برد. محمدجواد به باغ قرآن می‌رود و در آنجا با شخصیت‌های زیادی آشنا می‌شود؛ شخصیت‌هایی که هر کدام قسمتی از خمیر وجودی محمدجواد را تغییر می‌دهند.

رمان «محمدجواد و شمشیر ایلیا» نوشته فاطمه مسعودی توسط انتشارات کتاب جمکران و در 220صفحه منتشر شده و در سال جاری به چاپ سوم رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *