اخبار, دسته‌بندی نشده

رونمایی «ستون 1453» در میان خیل مشتاقان حضرت ولیعصر

در آستانه اربعین حسینی از رمان ستون 1453 رونمایی شد

این برنامه برای اولین بار شب گذشته در بین مراسم قرائت توسل مسجد مقدس جمکران و در میان خیل عظیم مشتاقان حضرت ولیعصر ارواحنا فداه برگزار شد و مورد خوب استقبال زائرین و نمازگزاران این مکان مقدس قرار گرفت

مسلم ناصری نویسنده رمان ستون 1453 در این مراسم سفر اربعین را سفر عشق دانست و هدف از نگارش کتاب را قدم گذاشتن دل در مسیر این سفر معنوی دانست.

مسلم ناصری در این رمان ضمن نقل وقایع تاریخی و بیان حال و هوای راهپیمایی اربعین در سال های اخیر سفری داشته در زمانه اثیب یمانی و در امروز ما که در ادامه این دو سفر مکانی و زمانی با هم تلاقی پیدا کرده و نهایتاً در عشق پاگیر خواهند شد.

مسلم ناصری پیش از این داستان موفق باغ طوطی را در انتشارات کتاب جمکران چاپ کرده و ستون 1453 دومین اثریست که از او در این انتشارات منتشر می شود.

گفتنی است انتشارات کتاب جمکران اولین رمان درباره پیاده روی اربعین با نام «اربعین طوبی» را نیز در سال 95 روانه بازار کرده بود.

رمان «ستون ۱۴۵۳» در ۱۶۳ صفحه در قطع رقعی چاپ شده و از هم اکنون در کتاب فروشی های معتبر و سایت کتاب جمکران به آدرس https://ketabejamkaran.ir قابل تهیه است.

برشی از کتاب:

هوای داغ را از گلویم بیرون می دهم و به سختی نفس می کشم. لحظه ای بعد خنکای آب را حس می کنم که از لابه لای ریشم چاک سینه ام را تسیلی می دهد. بعد خود را زیر نخلی می بینم که شتر سفیدی در سایه آن خوابانده شده و تابوتی آن سوتر در سایه ی نخلی دیگر روی خاک نرم قرار گرفته است. دو مرد آشنا که لباس های بلند آبی رنگ با خط های سفید بر تن دارند آهسته با خود حرف می زنند.

  • من کجا هستم

مردی که گوشه چشمش کمی خراش برداشته لبخندی می زند.

  • آرام باش مرد جوان! خطری نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *