اخبار

رمان مادام محبوبا منتشر شد

خبر کتاب مادام محبوبا

به گزارش روابط عموی انتشارات کتاب جمکران، رمان «مادام محبوبا» نوشته «مرضیه احمدی» توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

تغییر راه جوانان به راه درست و اسلامی با الگوهایی که در واقعیت، تغییر نکرده‌اند یا اگر تغییری داشته‌اند پس از چند صباحی، این تغییرات دوباره کم‌کم به سمت آنچه که بودند، بازمی‌گردد، دستمایه اصلی رمان مادام محبوبا است.

داستان زندگی دختری به اسم محبوبه که از مذهب فاصله می گیرد و به مدت ۸ سال در دبی بزرگ‌ ترین سالن آرایش را داشته است؛ اما طی ماجراهایی با یک فرد مذهبی آشنا می شود و ازدواج‌ کرده و محجبه می شود.

این رمان روایتی متفاوت است از احوالات درونی بانوانی که به تازگی به تحول، درک و شناخت از نقش و جایگاه زن مسلمان، حجاب و… رسیده اند و در تغییر تدریجی با انتخاب پوشش چادر محجبه شده اند و به مذهب روی آورده اند.

بریده ای از کتاب

انگار یک سطل آب سردروی سرم ریخته باشند. از بچگی تا الان مثل فيلم از جلوی چشممردمی شد. مامان بهترین حامی زندگی ام بودوالان باید بین اوورفتن یکی را انتخاب میکردم. طاقت دیدن دل شکسته اش رانداشتم. حتی به ذهنم خطورنمیکرد که برای ساختن دوباره زندگی ام بایدستونی به اسم مادروپدر را از دست بدهم. حرصم درآمده بود. پذیرفتن این حرف برایم سخت بود. از یک طرف برای اقامت در کشوردیگر از من می خواستند تغییر دین بدهم، از طرف دیگر کشور خودم ممکن بود من را نپذیرد. شاید دیگر نمی توانستم پدرومادرم را از نزدیک ببینم.

دیاناگفت: تصمیمت را بگیر. بعد به کلیسا برو و شرایط گرفتن گواهی غسل تعمید را بپرس. باید کلیسا تأیید کند تو مسیحی هستی.

اشک و تردید مثل خوره ی جانم افتاده بود، شب تا صبح راه می رفتم و صفحات اینترنت را زیر و رومی کردم. وقتی از دانمارک می خواندم و میدیدم، هوش از سرم میپرید و وقتی از مسیحی شدن و تبعات آن می خواندم، ترس وجودم را می گرفت.

رمان «مادام محبوبا» به قلم «مرضیه احمدی» در 184 صفحه و با قیمت 50 هزارتومان توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *