اخبار

راهکارهای آسان شدن مرگ منتشر شد

خبر کتاب راهکارهای آسان شدن مرگ

به گزارش روابط عمومی انتشارات کتاب جمکران، کتاب «راهکارهای آسان شدن مرگ» به قلم «محمدعلی جابری» توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

مرگ سفری است که دیر یا زود باید راهی آن شد. زمان، مکان، کیفیت و چگونگی آن به دست ما نیست. باید منتظر بود تا به وقتش فرشته مرگ به سراغ انسان بیاید. با اینکه مرگ ترسناک نیست، بیشتر مردم حتی از نامش هم فراری هستند، ولی تاکنون کسی نتوانسته است و نخواهد توانست از کمند آن بگریزد.

با رسیدن مرگ، دیگر فرصتی برای بازگشت به دنیا و جبران وجود نخواهد داشت. از هم‌اکنون باید به فکر آمدن فرشته مرگ بود تا آمدنش ما را غافل‌گیر نکند. برای گم نشدن در‌ گیرودار دنیا، باید از احوال دل خویش غافل نبود و به‌دنبال پاسخ این پرسش‌ها بود: از کجا آمده‌ام؟ در کجا هستم؟ برای چه آمده‌ام؟ به کجا می‌روم و چگونه باید بروم؟

آقای محمدعلی جابری درکتاب «راهکارهای آسان شدن مرگ» درصدد پاسخگویی به سوال «چگونه باید برویم» به ارائه راهکارهایی پرداخته تا با انجام آن ها در طول زندگی، مرگی راحت و عبوری آسان از سکرات موت داشته باشیم.

برشی از کتاب:

به طور طبیعی مرگ، پدیده‌ای سخت و وحشت‌زاست، اما در قرآن کریم و روایات اهلبیت(ع) راهکارهایی برای آسان و دوستداشتنی شدن آن بیان شده است. حال انتخاب راحتی یا سختی جان کَندن به دست انسان است. با عمل به سفارش های خداوند و اولیای او، میتوان مرگی آسان را تجربه کرد یا می توان با دور شدن از برنامه های دین، مرگ را بر خود سخت نمود.

این کتاب را انتشارت کتاب جمکران در 144 صفحه و به قیمت 40 هزارتومان وارد بازار کتاب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *