اخبار

دکان کاموا فروشی، منتشر شد

کتاب دکان کاموا فروشی

به گزارش روابط عموی انتشارات کتاب جمکران، کتاب «دکان کاموا فروشی» نوشته خانم «مونا جوان» و با تصویرگری «سحر رضائیه‌زاده» با موضوع امید به آینده توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.

در این کتاب که برای گروه سنی کودک نوشته شده است سعی شده با تصویرهای جذاب و زیبا اهمیت تعیین هدف و امید به آینده آموزش داده شود.

تعیین هدف و تلاش و کوشش برای رسیدن به آن از جمله موضوعاتی است که در این کتاب آموزش داده می شود. وقتی مفاهیم انتزاعی در خلال داستان مطرح می‌شوند به نسبت زمانی که به طور مستقیم ارائه شوند، جذاب‌تر بوده و شرایط یادگیری بهتر و عمیق‌تری فراهم می‌آورند؛  همچنین احتمال به کارگیری و تعمیم آنها توسط کودک در زمینه‌های مشابه زندگی افزایش می‌یابد.

بستر داستان و قصه یکی از بهترین ابزارها برای آموزش این مفاهیم انتزاعی است و کودک از این طریق مفاهیم و ارزش‌های موجود در آن را با مفاهیم و نظرات شخصی خود مقایسه می‌کند، بنابراین کودکان با خواندن یا شنیدن داستان‌های خوب و متناسب با نیازهای خود می‌توانند با همذا‌ت‌پنداری با شخصیت‌های داستان، در انگیزه‌ها، کنش‌ها یا تجربه‌های آنها سهیم شوند. در این روند، داستان بخشی از تجربه‌های شخصی کودک یا نوجوان می‌شود و افزون بر چالش ذهنی، فرصتی برای خودآزمایی و مسأله‌گشایی ایجاد می‌کند.

این کتاب ماجرای سه کاموای زرشکی است که یک سال است در دکان کاموا فروشی عمو پرویز مانده اند و دلشان می خواهد که یکی بیایید و آن ها را بخرد و تبدیل به یک لباس زیبا بشوند.

تا اینکه یکی از روزها دخترک خندانی همراه با مادرش به دکان می آید و آن ها رو می خرد، اما دخترک کامواها را در اتوبوس جا می گذارد و می رود و سرنوشت کامواها عوض می شود و درپایان  کامواها به کمک پسرکی می روند که پرورش توت فرنگی دارد

این کتاب توسط انتشارات کتاب جمکران در 24 صفحه بصورت رنگی و تمام گلاسه و با قیمت 35 هزارتومان منتشر و وارد بازار نشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *