اخبار

بازنویسی و تلخیص کتاب ارزشمند «امام مهدی (عج) از تولد تا بعد از ظهور»

خبر کتاب طلوع تا ظهور

به گزارش روابط عمومی انتشارات جمکران، کتاب امام مهدی (علیه السلام) از تولد تا بعد از ظهور، ترجمه کتاب الامام المهدی من المهد الی الظهور اثر سید محمد ‏کاظم قزوینی به موضوعات متعددی در زمینه مهدویت پرداخته و با ارائه روایات امامان معصوم (علیهم السلام) در این ‏زمینه و شرح و بررسی روایات مورد نظر، ‏تاریخ زندگی امام زمان (علیه السلام) را از تولد تا پس از ظهور بیان کرده است.

مطالب کتاب تنها به نقل روایات منحصر نشده و حکایاتی نیز در کتاب نقل شده است که اغلب این روایات با موضوع ‏تشرف به محضر امام عصر (ارواحنا فداه) هستند. مانند داستان انار در بحرین، داستان یاقوت روغن فروش و… .‏

از ویژگی‌های مثبت این کتاب  به نسبت سایر کتب مهدویت این است که این کتاب پس از پرداختن به زوایای ‏مختلف حکومت مهدوی در زمینه سیاسی، اقتصادی و تربیتی، فصلی را به مبحث رجعت اختصاص داده و آن را با ‏استفاده از آیات و روایات اثبات کرده است.

این کتاب را که انتشارات کتاب جمکران در حدود 500 صفحه به چاپ رسانده این بار برای کاهش حجم و استفاده بهتر عموم برای بهره بردن از معارف مهدوی بازنویسی و تلخیص کرده و در حدود 170 صفحه منتشر کرده است.

کتاب «طلوع تا ظهور» به قلم «فاطمه تقوی» و با قیمت 46000 تومان توسط انتشارات کتاب جمکران وارد بازار نشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *