شناخت و درمان مشکلات رفتاری کودکان
شناخت و درمان مشکلات رفتاری کودکان

10٪ تخفیف

بازگشت به محصولات
از فردا چه خبر؟
از فردا چه خبر؟

10٪ تخفیف

اخلاق اداری

10٪ تخفیف

کتاب اخلاق اداری شیوه‌های برخورد مناسب با ارباب رجوع را آموزش می دهد. همه انسان‌ها وظیفه دارند در برخورد با دیگران اخلاق خوش داشته‌باشند. یکی از موارد مهم رعایت اخلاق، رعایت اخلاق در برخورد با ارباب رجوع است. تعامل خوب با ارباب رجوع نیازمند به آموزش نکاتی است.کتاب اخلاق اداری توسطنشر جمالبه چاپ رسیده است .

موجود در انبار

somdn_product_page
شناسه محصول: 9789642020416 دسته:
توضیحات

کتاب اخلاق اداری شیوه‌های برخورد مناسب با ارباب رجوع را آموزش می دهد.
چرا کارمندان برخی ادارات و شرکت‌ها برخورد خوبی با ارباب رجوع ندارند؟
آیا شما به عنوان کسی که مورد رجوع هستید، برخورد مناسب را با مخاطبان خود دارید؟
کتاباخلاق اداری، به کارمندان می آموزد چگونه با ارباب رجوع برخورد مناسب داشته‌باشند.
کارمندان مهم‌ترین رکن هر اداره و شرکتی هستند.
هر اداره و شرکتی دارای ابزار و امکانات متعددی است. که برای پیش برد اهداف خود از آن‌ها استفاده می‌کند.
کارمندان کسانی هستند که از همه این امکانات بهره‌برداری می‌کنند.
علاوه بر این، کارمندان به عنوان ویترین هر اداره و شرکتی خواهندبود.
ارباب رجوع در اولین مواجهه با شرکت‌ها و ادارات، با کارمندان آن برخورد خواهندداشت.
برخورد خوب کارمندان موجب رضایت‌مندی ارباب رجوع خواهدشد. همچنین برخورد نامناسب، موجب آزردگی خاطر آنها مي‌شود.
اما شیوه برخورد مناسب با ارباب رجوع چگونه است؟
کارمندان برای پیش برد اهداف هر مجموعه‌ای، نیاز به آموزش دارند. یکی از مهم‌ترین آموزش‌های مورد نیاز، آموزش اخلاق است. کتاباخلاق اداری، به نکاتی در راستای آموزش اخلاقی پرداخته‌است.کاظم سعیدپوردر این کتاب، با استفاده از تجربیات شخصی و آموزه‌های دینی، مهم‌ترین نکات اخلاق اداری را گردآوری کردهاست.
کتاب اخلاق اداری در سه فصل گردآوری شده:
در این فصل در رابطه با اخلاق اسلامی سخن گفته شده‌است. مباحثی از جمله جایگاه اخلاق و هدف آن، تربیت و … در این فصل بررسی شده‌اند.
در فصل دوم با مباحث تخصصی مربوط به اخلاق اداری آشنا خواهیم‌شد. مباحثی همچون نظم و انضباط، محافظت از بیت‌المال و اموال شرکت، اهمیت وقت ارباب رجوع، شیوه‌های برخورد مناسب با ارباب رجوع و … در دومین فصل کتاب جای گرفته‌است.
در آخرین فصل کتاب به آفات کارمندی و خدمت‌گزاری به ارباب‌رجوع پرداخته شده‌است.
این کتاب توسطنشر جمالبه چاپ رسیده است

توضیحات تکمیلی
وزن 100 گرم
قطع کتاب

رقعی

رده سنی

بزرگسال

نوع جلد

شومیز

سال انتشار

1398

تعداد صفحه

80

ناشر

نویسنده

شابک

9789642020416

نوبت چاپ

پنجم

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اخلاق اداری”