کتاب جمکران
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کتاب
    سایر موضوعات

    › تمدن و فرهنگ اسلامی

    › فلسفه / تاریخ / اخلاق

    › زندگی‌ نامه علما

    › آموزش

    ادبیات‌

    › کودک و نوجوان

    › رمان و داستان

    › شعر

    خانواده و سبک زندگی

    › سبک زندگی اسلامی

    › طب سنتی اسلامی

    › تربیت فرزند

    › ازدواج

    احکام و معارف‌اسلامی

    › پرسش و پاسخ اعتقادی

    › پاسخ به شبهات

    › خداشناسی

    › احکام

    ادبیات پایداری

    › انقلاب اسلامی

    › جبهه مقاومت

    › دفاع مقدس

    انبیاء و ائمه اطهار

    › چهارده معصوم (ع)

    › اصحاب و یاران معصومین

    › محرم و عاشورا

    › غدیر

    مهدویت

    › اصحاب، یاران و تشرفات

    › احادیث و میراث شیعی

    › علائم ظهور / مدعیان دروغی

    › مسجد مقدس جمکران

    قرآن و ادعیه

    › قرآن

    › مفاتیح الجنان

    › صحیفه سجادیه

    › سایر ادعیه

    همه موضوعات ›
  • آثار ما
    • لیست آثار کتاب جمکران
    • کتابنامه آثار کتاب جمکران
      • کتابنامه آثار پژوهشی و عمومی
      • کتابنامه آثار کودک و نوجوان
      • کتابنامه آثار ادبیات داستانی
    • دسته بندی آثار کتاب جمکران
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • فروشگاه ها و مراکز پخش
0 محصول 0 تومان
ورود / ثبت نام
منو
کتاب جمکران
جستجو
-10%ناموجودمحسن شاهین‎پور
کتاب 20180305111139 20171004160909bb جلد برندها و مدیریت برند
خانه کتاب هنر برندها و مدیریت برند
طنابی از آتش (داستان سوره لهب (مسد))
طنابی از آتش (داستان سوره لهب (مسد)) 5,000 تومان قیمت اصلی: 5,000 تومان بود.4,500 تومانقیمت فعلی: 4,500 تومان.
بازگشت به محصولات
بیدل به انتخاب بیدل
بیدل به انتخاب بیدل 60,000 تومان قیمت اصلی: 60,000 تومان بود.54,000 تومانقیمت فعلی: 54,000 تومان.
سوره مهر

برندها و مدیریت برند

65,000 تومان قیمت اصلی: 65,000 تومان بود.58,500 تومانقیمت فعلی: 58,500 تومان.

در انبار موجود نمی باشد

somdn_product_page
افزودن به علاقه مندی
شناسه محصول: 9786001755712 دسته: هنر
  • توضیحات
  • توضیحات تکمیلی
  • نظرات (0)
توضیحات

معرفی کتاب
«این کتاب حاصل فعالیت‌های مجموعه‌ای از مستعدترین محققان عرصة برند در مراکز آموزش بازرگانی سراسر جهان و نیز همکاری سایر پیشگامان فکری برندسازی در سازمان‌ها است. مؤلفین به طور ویژه موضوعاتی از برندسازی را که علاقة مداوم و پایداری نسبت به آن‌ها وجود داشته (گسترش برند و هم‌پیمانی برند) و نیز مباحثی که طی سال‌های اخیر اهمیت روزافزونی یافته‌اند (مسئولیت اجتماعی شرکت و احساسات برند) مدنظر قرار داده‌اند. این کتاب چشم‌اندازهای جایگزینی در بحث برندها و مفاهیم، ارزیابی‌ها، مدیریت و حمایت از آن‌ها مطرح می‌کند.»
کوین لین کلر، پروفسور بازاریابی اسبورن، مرکز آموزش بازرگانی تاک،کالج دارت موث ، متخصص مشهور بین‌المللی در زمینة برندسازی و مؤلف کتاب «مدیریت راهبردی برند».
«این کتاب راهبردی معتبر در درک علم برندسازی ارائه می‌کند. مطالب گردآمده در فصل‌های این کتاب از برترین‌ متخصصان برندسازی است که بهترین پژوهش‌ها را از مجموعه‌ای از اصول و مقررات در برگرفته و بینش‌های جالب و جذابی برای دانشمندان و نیز مدیران فراهم می‌کند. اگر تابه‌حال در نحوة طراحی هم‌پیمانی موفق؛ چگونگی ایجاد و پروراندن وفاداری به برند در میان مصرف‌کنندگان، چگونگی توسعه مفاهیم نمادین توسط برندها و دلیل اینکه برخی برندها به «نشان‌های فرهنگی» تبدیل می‌شوند، مبهوت و سردرگم بوده‌اید، مطالعة این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنم.»
شارون شاویت، والتر اچ. استلنر پروفسور دانشگاه بازاریابی ایلی نویز انجمن پرزیدنت  – الکت در تحقیق مصرف‌کننده.
«این کتاب تعادل خوبی بین چشم‌اندازهای متفکرانة آکادمیک در عرصة برندها (به‌ویژه ابعاد روان‌شناختی زیربنایی برندها) و مدیریت آن‌ها به همراه شناخت روشنی از چالش‌ها و تقاضاهای پیش روی کارورزان معاصر فراهم کرده است. نویسندگان برنامه‌ای برای تحقیقات آینده و حوزه‌های همکاری بین فعالان دانشگاهی و کارورزان و پژوهندگان فراهم کرده‌اند.»
کورتیس پی. هاوت وت، پروفسور بازاریابی کالج بازرگانی فیشر، دانشگاه ایالت اوهایو
«مطالعه و بررسی استثنایی و جامعی از برندها از منظر فرهنگی، تحلیلی و احساسی»
جان گرزما، نویسندة «حباب برند» و مسئول ارشد اتاق فکر، گروه رابیکام یانگ
«تازگی کتاب در پرداختن به برندسازی از چشم‌اندازی پژوهشی است. فهرستی قابل ملاحظه از افرادی که در آن همکاری داشته‌اند ارائه شده و از حدود و گستره بسیار جامعی برخوردار است.»
مارک باتی، نویسندة کتاب «مفهوم برند»
 

توضیحات تکمیلی
قطع کتاب

رقعی

رده سنی

بزرگسال

تعداد صفحه

444

ناشر

سوره مهر

نویسنده

محسن شاهین‎پور

شابک

9786001755712

نوبت چاپ

اول

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “برندها و مدیریت برند” لغو پاسخ

برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.

محصولات مشابه

-10%ناموجوداسماعیل رمضانیحمیدرضا آیت اللهیروح الله رجاییسمیرا حیدری فر

سواد رسانه ای جلد 10: خبرگزاری ها

فهم (وابسته به موسسه فرهنگ و هنر هدایت میزان)
5,000 تومان قیمت اصلی: 5,000 تومان بود.4,500 تومانقیمت فعلی: 4,500 تومان.
اطلاعات بیشتر
-10%ناموجودوحیدالله موسوی

گزیده نقدهای رابین وود

ساقی
9,000 تومان قیمت اصلی: 9,000 تومان بود.8,100 تومانقیمت فعلی: 8,100 تومان.
اطلاعات بیشتر
-10%ناموجوداریش ازر

قصه های من و بابام 3

فاطمی
30,000 تومان قیمت اصلی: 30,000 تومان بود.27,000 تومانقیمت فعلی: 27,000 تومان.
اطلاعات بیشتر
-10%ناموجودژان لوک شلومو

نظریه های هنر، فلسفه، نقد و تاریخ هنر از زبان افلاطون تا روزگار ما

ساقی
21,000 تومان قیمت اصلی: 21,000 تومان بود.18,900 تومانقیمت فعلی: 18,900 تومان.
اطلاعات بیشتر
-10%ناموجودمرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما- اداره کل پژوهشهای اسلامی

دین در سینمای شرق و غرب

مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما- اداره کل پژوهشهای اسلامی
38,000 تومان قیمت اصلی: 38,000 تومان بود.34,200 تومانقیمت فعلی: 34,200 تومان.
اطلاعات بیشتر
-10%ناموجودبرنارداف دیک

آناتومی فیلم

ساقی
43,000 تومان قیمت اصلی: 43,000 تومان بود.38,700 تومانقیمت فعلی: 38,700 تومان.
اطلاعات بیشتر
-10%ناموجودروبرت صافاریان

مصاحبه در فیلم مستند

ساقی
9,000 تومان قیمت اصلی: 9,000 تومان بود.8,100 تومانقیمت فعلی: 8,100 تومان.
اطلاعات بیشتر
-10%ناموجودنسرین صالحی

فیلمنامه بانوی عشق مادر امام زمان عج

سروش
4,800 تومان قیمت اصلی: 4,800 تومان بود.4,320 تومانقیمت فعلی: 4,320 تومان.
اطلاعات بیشتر
-10%ناموجودهمایون امامی

فیلم مستند درام و ساختار دراماتیک

ساقی
12,000 تومان قیمت اصلی: 12,000 تومان بود.10,800 تومانقیمت فعلی: 10,800 تومان.
اطلاعات بیشتر
-10%ناموجودشاکر برخوردار فرید

کتاب باید هلو باشد

لاهوت
3,200 تومان قیمت اصلی: 3,200 تومان بود.2,880 تومانقیمت فعلی: 2,880 تومان.
اطلاعات بیشتر
تماس با ما 〉

›  فروشگاه مرکزی:
ایران، شهر مقدس قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، فروشگاه انتشارات کتاب جمکران –
شماره ثابت: 02537842131  – شماره همراه: 09192552030
›  دفتر مرکزی:
ایران، شهر مقدس قم، خیابان شهید فاطمی، کوچه 28، پلاک 6، ساختمان مؤسسه پژوهش
و نشر مسجد مقدس جمکران – شماره تماس : 02537732212 – کدپستی: 3715666443
›  دفتر بازرگانی:
ایران، شهر مقدس قم، مسجد مقدس جمکران، دفتر بازرگانی انتشارات کتاب جمکران –
شماره ثابت: 02537253340 – شماره همراه: 09121518149
›  پست الکترونیک: ketabejamkaran@gmail.com

خدمات انتشارات 〉

› آثار ما
› درباره ما
› تماس با ما
› نقشه راه ما
› فروشگاه‌ها و مراکز پخش
› آیین‌نامه ویرایش و نگارش
› شیوه‌نامه ویرایش و نگارش
› پرسش‌های پرتکرار

نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی 〉
logo-samandehi

eitaa bale twitter aparat telegram instagram

کلیه حقوق این سایت متعلق به انتشارات کتاب جمکران می‌باشد.
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کتاب
    • مهدویت
    • احکام و معارف اسلامی
    • انبیاء و ائمه اطهار
    • ادبیات پایداری
    • کودک و نوجوان
    • رمان و داستان
  • آثارما
    • لیست آثار کتاب جمکران
    • کتابنامه آثار کتاب جمکران
      • کتابنامه آثار پژوهشی، مهدوی و عمومی
      • کتابنامه آثار کودک و نوجوان
      • کتابنامه آثار ادبیات داستانی
    • آثار کتاب جمکران
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • فروشگاه ها و مراکز پخش
  • علاقه مندی
  • ورود / ثبت نام
سبد خرید
بستن
ورود
استفاده از موبایل
آیا هنوز عضو نیستید؟ اکنون عضو شوید
بازنشانی رمز عبور
استفاده از موبایل
عضویت
قبلا عضو شدید؟ اکنون وارد شوید
خانه
فروشگاه
حساب کاربری من
0 محصول سبد خرید