وزن | 114 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
72 |
نوع جلد |
شومیز |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
بزرگسال |

2,000,000 تومان10٪ تخفیف1,800,000 تومان

35,000 تومان10٪ تخفیف31,500 تومان
پیام مورد نظر با موفقیت ارسال شد
55,000 تومان10٪ تخفیف49,500 تومان
این کتاب از سری کتاب های مشاوره بوده و به موضوع تبلیغات از جنبه های روانشناختی می پردازد.
فصل نخست این کتاب به ویژگی های مبلغ می پردازد و مهارت های روانشناختی تبلیغ را ترسیم می کند. قانون تکرار و تمرین، تعلق پذیری، تدریس، پرهیز از قاعده غفلت جمعی و ترک مسئولیت و ماهیت، دوری از موقعیت های بیزاری آور، استفاده از پرسش و پاسخ و مقایسه، قصه کوتاه، داستان، لطیفه گویی، تبلیغ عملی، توجه به جایگاه عواطف و مهارت روانشناختی تبلیغ از موضوعات مطرح شده در این فصل است.
نویسنده در فصل دوم به محتوا و ابزار پیام اشاره داشته و در این فصل به مباحثی مانند ویژگی های عام، خاص و ابزار پیام می پردازد.
در فصل سوم موضوع مخاطب در محورهای اساسی بحث شده که ویژگی های مخاطبان بر اساس سن آنها، ویژگی های مخاطب از نگاهی دیگر و جوان از منظر روانشناسی تبیین شده است.
موجود در انبار
somdn_product_pageبرای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
محصولات مشابه
روش فرهنگ سازی پاکدامنی در قرآن
116,000 تومان10٪ تخفیف104,400 تومان
راه روشن: مدیریت خانواده در سبک زندگی اسلامی
57,000 تومان10٪ تخفیف51,300 تومان
نقش امر به معروف و نهی از منکر در تعالی فرهنگی
55,000 تومان10٪ تخفیف49,500 تومان
ادراکات اعتباری علامه طباطبایی (ره) و فلسفه فرهنگ
16,000 تومان10٪ تخفیف14,400 تومان
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.