پیام مورد نظر با موفقیت ارسال شد

10٪ تخفیف

این کتاب از سری کتاب های مشاوره بوده و به موضوع تبلیغات از جنبه های روانشناختی می پردازد.
فصل نخست این کتاب به ویژگی های مبلغ می پردازد و مهارت های روانشناختی تبلیغ را ترسیم می کند. قانون تکرار و تمرین، تعلق پذیری، تدریس، پرهیز از قاعده غفلت جمعی و ترک مسئولیت و ماهیت، دوری از موقعیت های بیزاری آور، استفاده از پرسش و پاسخ و مقایسه، قصه کوتاه، داستان، لطیفه گویی، تبلیغ عملی، توجه به جایگاه عواطف و مهارت روانشناختی تبلیغ از موضوعات مطرح شده در این فصل است.
نویسنده در فصل دوم به محتوا و ابزار پیام اشاره داشته و در این فصل به مباحثی مانند ویژگی های عام، خاص و ابزار پیام می پردازد.
در فصل سوم موضوع مخاطب در محورهای اساسی بحث شده که ویژگی های مخاطبان بر اساس سن آنها، ویژگی های مخاطب از نگاهی دیگر و جوان از منظر روانشناسی تبیین شده است.

موجود در انبار

somdn_product_page
توضیحات تکمیلی
وزن 114 گرم
تعداد صفحه

72

نوع جلد

شومیز

ناشر

نویسنده

رده سنی

بزرگسال

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پیام مورد نظر با موفقیت ارسال شد”