سواد رسانه ای جلد 1: مفاهیم و کلیات

10٪ تخفیف

مجموعه کتاب های «سواد رسانه ای» با رویکردی کاربردی، کارگاهی، ساده و همه فهم، به روز و کاملاً آموزشی سعی می کند تا چارچوبی باشد برای آموزش الفبای سواد رسانه ای برای جوانان، دانش آموزان و سایر علاقه مندان. این مجموعه شامل یک کتاب عمومی و 11 کتاب اختصاصی برای رسانه ها و ابزار های رسانه ای گوناگون است. این 12 کتاب عبارتند از: سواد رسانه ای، تبلیغات، بازی های رایانه ای، رادیو، شبکه های اجتماعی، موبایل، خبرگزاری ها، مطبوعات، سینما، تلویزیون، عکس و اینترنت.

در انبار موجود نمی باشد

somdn_product_page
توضیحات

مجموعه کتاب های «سواد رسانه ای» با رویکردی کاربردی، کارگاهی، ساده و همه فهم، به روز و کاملاً آموزشی سعی می کند تا چارچوبی باشد برای آموزش الفبای سواد رسانه ای برای جوانان، دانش آموزان و سایر علاقه مندان. این مجموعه شامل یک کتاب عمومی و 11 کتاب اختصاصی برای رسانه ها و ابزار های رسانه ای گوناگون است. این 12 کتاب عبارتند از: سواد رسانه ای، تبلیغات، بازی های رایانه ای، رادیو، شبکه های اجتماعی، موبایل، خبرگزاری ها، مطبوعات، سینما، تلویزیون، عکس و اینترنت.

جلد اول این مجموعه، مفاهیم زیر را توضیح می دهد:
«رسانه چیست؟ سواد رسانه ای چیست؟»، «رسانه چکار می کند؟»، «رسانه چطور کار می کند؟»، «متن و زیر متن»، «زبان اقناع چیست؟»، «رسانه ها چطور ما را متقاعد می کنند؟» و «بازگشایی پیام های رسانه ای».

توضیحات تکمیلی
وزن 127 گرم
تعداد صفحه

31

نوع جلد

جلد نرم

ناشر

نویسنده

,

رده سنی

بزرگسال

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سواد رسانه ای جلد 1: مفاهیم و کلیات”