
30,000 تومان10٪ تخفیف27,000 تومان

70,000 تومان10٪ تخفیف63,000 تومان
سواد رسانه ای جلد 2: تبلیغات
5,000 تومان10٪ تخفیف4,500 تومان
«تبلیغات چیست؟»، «انواع تبلیغات»، «صنعت تبلیغات در جهان»، «روش های تأثیرگذاری یک پیام تبلیغاتی»، «جنگ رسانه ای»، «روش های گام به گام تحلیل یک پیام تبلیغاتی»، «مراحل ساختن یک شعار تبلیغاتی»، «طراحی و شناخت لوگوی تبلیغاتی»، «مراحل ساخت یک تیزر»، «مراحل نوشتن یک متن تبلیغاتی»، «کمپین تبلیغاتی چیست؟» و «تاکتیک های خلاقانه در تبلیغات».
در انبار موجود نمی باشد
somdn_product_pageمجموعه کتاب های «سواد رسانه ای» با رویکردی کاربردی، کارگاهی، ساده و همه فهم، به روز و کاملاً آموزشی سعی می کند تا چارچوبی باشد برای آموزش الفبای سواد رسانه ای برای جوانان، دانش آموزان و سایر علاقه مندان. این مجموعه شامل یک کتاب عمومی و 11 کتاب اختصاصی برای رسانه ها و ابزار های رسانه ای گوناگون است. این 12 کتاب عبارتند از: سواد رسانه ای، تبلیغات، بازی های رایانه ای، رادیو، شبکه های اجتماعی، موبایل، خبرگزاری ها، مطبوعات، سینما، تلویزیون، عکس و اینترنت.
وزن | 159 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
48 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | , , |
رده سنی |
بزرگسال |
برای ثبت نقد و بررسی وارد حساب کاربری خود شوید.
محصولات مشابه
تولدی دوباره 2: آموزش حرکات (صداهای کوتاه)
50,000 تومان10٪ تخفیف45,000 تومان
مجموعه زندگانی چهارده معصوم: امام حسین (علیه السلام)
40,000 تومان10٪ تخفیف36,000 تومان
اسوه های بصیرت: حضرت زینب(سلام الله علیها)
40,000 تومان10٪ تخفیف36,000 تومان
اسوه های بصیرت: حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)
60,000 تومان10٪ تخفیف54,000 تومان
در آمدی بر شکل گیری شخصیت انسان در تعلیم و تربیت
4,000 تومان10٪ تخفیف3,600 تومان
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.