وزن | 130 گرم |
---|---|
ناشر | |
نویسنده | |
قطع کتاب |
رقعی |
تعداد صفحه |
144 |
نوع جلد |
شومیز |
سال انتشار |
1403 |
نوبت چاپ |
اول |
رده سنی |
بزرگسال |
شابک |
978-600-414-593-4 |
ختامه مسک: مراحل تبلیغ اسلام در فضای بین المللی
110,000 تومان Original price was: 110,000 تومان.99,000 تومانCurrent price is: 99,000 تومان.
با نگاه منظومه ای به دین مبین اسام درخواهیم یافت که تبلیغ معارف اسلامی جایگاه ویژ های در میان وظایف مسلمانان دارد، به طوری که سعادت و شقاوت امت تا حدود زیادی در گرو بهره مندی از آموزه های مبلغانی است که رسانندۀ پیام خداوند متعال به عموم مردم جامعه هستند.
طبیعی است که در اسلام، هدایت انسان ها به قوم و جغرافیای خاصی محدود نیست و همۀ افراد بشر مخاطب پیام الهی هستند. برای رساندن این پیام به مخاطب نیز باید افرادی تربیت شوند که ابتدا خودشان حلاوت پیام را درک کرده و سپس مشتاق نوشاندن آن بر جان های تشنۀ دیگران باشند.
در کتاب ختامه مسک برداشت های نگارنده از حضور در دورۀ آموزشی تربیت مبلغ بین المللی است که در سال 1399 که با همکاری موسسۀ نسیم رحمت و با تدریس دکتر سهیل اسعد برگزار شد آورده شده است. این دورۀ مجازی در سی جلسه و با حضور حدود یک صد نفر از طلاب و دانشجویان فعال در عرصه های فرهنگی بین المللی برگزار شد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و به نوعی نخستین دورۀ جامع در موضوع تبلیغ بین المللی اسلام بود.
کتاب ختامه مسک مراحل تبلیغ اسلام در فضای بین المللی در سه فصل پیش از تبلیغ؛ هنگام تبلیغ؛ و پس از تبلیغ، به آنچه مبلغ یا فعال فرهنگی باید از این سه مرحلۀ مهم تبلیغی بداند پرداخته است. از اشتباهات رایج میان فعالان فرهنگی این است که فقط زمان فعالیت و حضور میدانی را جزو پروسۀ تبلیغی به شمار می آورند، درحالی که مراحل پیشین و پسین حضور میدانی اگر مهم تر از مرحلۀ میانی نباشند، دست کم اهمیتی مساوی با آن دارند.
موجود در انبار
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.