اصول و روش مهندسی فرهنگی

10٪ تخفیف

نوآوری‌ ها و تحولات اجتماعی به فرهنگ وابسته است. هر زمان که جامعه به مرحله تازه ای پا می ‌گذارد، نیازهای فرهنگی جدیدی مطرح می‌ شود که عناصر پیشین فرهنگی قادر به تأمین آن نیازها نیستند؛ اما ابداع عناصر فرهنگی جدید و متحول، بدون تحلیل مفاهیم، ساختارها و محصولات فرهنگی جامعه امکان پذیر نیست.

تحقیقات در زمینه مهندسی فرهنگ از مصادیق بارز تحقیقات اساسی و بنیادی است که ساماندهی سیستم‌ های اجتماعی را حول محور فرهنگ هدف قرار می‌ دهد. هر اندازه مهندسی سیستم تکامل یافته‌ تر باشد، مدیریت آن نیز به صورت کامل و اثربخش تر امکان‌پذیر است.

ضرورت مهندسی فرهنگ، روش مهندسی فرهنگ، روش تحلیلی و روش سیستمی، اصول سیستمی مهندسی فرهنگ و مدل مهندسی فرهنگ از فصل‌ های کتاب «اصول و روش مهندسی فرهنگی» است.

موجود در انبار

somdn_product_page
توضیحات تکمیلی
وزن 280 گرم
ناشر

نویسنده

قطع کتاب

رقعی

تعداد صفحه

244

نوع جلد

جلد نرم

سال انتشار

1399

نوبت چاپ

اول

رده سنی

بزرگسال

شابک

978-600-9755-15-8

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اصول و روش مهندسی فرهنگی”