سه دقیقه در قیامت

قیمت اصلی 40,000 تومان بود.قیمت فعلی 36,000 تومان است.

کتاب «سه دقیقه در قیامت» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی روایتی است از خاطرات یکی از مدافعین حرم که زیر عمل جراحی برای لحظاتی از دنیای خاکی می‌رود و تجربه‌ای نزدیک به مرگ دارد. او در این زمان کوتاه چیزهایی می‌بیند که درک آن‌ها برای مردم عادی سخت است.

موجود

توضیحات

در بخشی از کتاب سه دقیقه در قیامت می‌خوانیم:

بعد دوباره نگاهی به اطراف انداختم. دکتر جراح، ماسک روی صورتش را درآورد و به اعضای تیم جراحی گفت: مریض از دست رفت. دیگه فایده نداره… بعد گفت: خسته نباشید. شما تلاش خودتون رو کردین، اما بیمار نتونست تحمل کنه.
یکی دیگه از پزشک‌ها گفت: دستگاه شوک رو بیارین… نگاهی به دستگاه‌ها و مانیتور اتاق عمل کردم. همه از حرکت ایستاده بودند! عجیب بود که دکتر جراح من، پشت به من قرار داشت، اما من می‌توانستم صورتش را ببینم! حتی می‌فهمیدم که در فکرش چه می‌گذرد! من افکار افرادی که داخل اتاق بدند را هم می‌فهمیدم.
همان لحظه نگاهم به بیرون از اتاق عمل افتاد. من پشت درب اتاق را می‌دیدم. برادرم با یک تسبیح به دست، نشسته بود کنار درب اتاق عمل و ذکر می‌گفت. خوب به یاد دارم که چه ذکری می‌گفت. اما از آن عجیب‌تر اینکه ذهن او را می‌توانستم بخوانم.
کتاب سه دقیقه در قیامت ، اثر مکتوبی است با موضوع تجربه‌ی بازگشت از مرگ یا NDE که به بیان تجربه‌ی مرگ و بازگشت از مرگ یکی از جانبازان مدافع حرم می‌پردازد که طی این تجربه، حسابرسی برزخی اعمال و برخی اتفاقات آینده را از نزدیک مشاهده کرده بود.

توضیحات تکمیلی

وزن 100 گرم
ناشر

نویسنده

قطع کتاب

پالتویی

تعداد صفحه

120

نوع جلد

شومیز

سال انتشار

1400

نوبت چاپ

چهاردهم

رده سنی

بزرگسال

شابک

9786227169126

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سه دقیقه در قیامت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *