قطع به یقین، می توان گفت که ظهور رسانه های اجتماعی در فراگیریِ مفهوم «سلبریتی » نقش اصلی را داشته است. بدین معنا که تجربۀ پیشین ما از مسئلۀ «شهرت » و افراد «مشهور » یا «معروف » کاملاً متفاوت از وضعیت کنونی ماست و اساساً مفهوم سلبریتی با فرد مشهور در عالم سیاست یا حتی یک «ستاره » در یک فیلم یا یک ورزش خاص متفاوت تلقی می شود؛ به گونه ای که این مفهوم با کسب
درآمد برای یک شخص یا یک شرکت یا حتی یک جریان سیاسی همراه است.
-10%ناموجودکریستال آبیدین
آیین های نمایشی زمستانی در ایران
32,000 تومان قیمت اصلی: 32,000 تومان بود.28,800 تومانقیمت فعلی: 28,800 تومان.
خاطرات احمد احمد
225,000 تومان قیمت اصلی: 225,000 تومان بود.202,500 تومانقیمت فعلی: 202,500 تومان.
سلبریتیهای اینترنتی
28,000 تومان قیمت اصلی: 28,000 تومان بود.25,200 تومانقیمت فعلی: 25,200 تومان.
در انبار موجود نمی باشد
شناسه محصول:
97800332570
دسته: هنر
توضیحات
توضیحات تکمیلی
قطع کتاب |
وزیری کوتاه |
---|---|
رده سنی |
بزرگسال |
تعداد صفحه |
156 |
ناشر | |
نویسنده | |
شابک |
97800332570 |
نوبت چاپ |
اول |
نظرات (0)
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سلبریتیهای اینترنتی” لغو پاسخ
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.