قطع به یقین، می توان گفت که ظهور رسانه های اجتماعی در فراگیریِ مفهوم «سلبریتی » نقش اصلی را داشته است. بدین معنا که تجربۀ پیشین ما از مسئلۀ «شهرت » و افراد «مشهور » یا «معروف » کاملاً متفاوت از وضعیت کنونی ماست و اساساً مفهوم سلبریتی با فرد مشهور در عالم سیاست یا حتی یک «ستاره » در یک فیلم یا یک ورزش خاص متفاوت تلقی می شود؛ به گونه ای که این مفهوم با کسب
درآمد برای یک شخص یا یک شرکت یا حتی یک جریان سیاسی همراه است.

آیین های نمایشی زمستانی در ایران
32,000 تومان 28,800 تومان

خاطرات احمد احمد
100,000 تومان 90,000 تومان
سلبریتیهای اینترنتی
28,000 تومان 25,200 تومان
ناموجود
شناسه محصول:
97800332570
دسته: هنر
توضیحات
توضیحات تکمیلی
قطع کتاب |
وزیری کوتاه |
---|---|
رده سنی |
بزرگسال |
تعداد صفحه |
156 |
ناشر | |
نویسنده | |
شابک |
97800332570 |
نوبت چاپ |
اول |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سلبریتیهای اینترنتی” لغو پاسخ
محصولات مرتبط
-10%اتمام موجودیکاترین هنیسی

نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.