قطع به یقین، می توان گفت که ظهور رسانه های اجتماعی در فراگیریِ مفهوم «سلبریتی » نقش اصلی را داشته است. بدین معنا که تجربۀ پیشین ما از مسئلۀ «شهرت » و افراد «مشهور » یا «معروف » کاملاً متفاوت از وضعیت کنونی ماست و اساساً مفهوم سلبریتی با فرد مشهور در عالم سیاست یا حتی یک «ستاره » در یک فیلم یا یک ورزش خاص متفاوت تلقی می شود؛ به گونه ای که این مفهوم با کسب
درآمد برای یک شخص یا یک شرکت یا حتی یک جریان سیاسی همراه است.
-10%اتمام موجودیکریستال آبیدین
آیین های نمایشی زمستانی در ایران
32,000 تومان قیمت اصلی 32,000 تومان بود.28,800 تومانقیمت فعلی 28,800 تومان است.
خاطرات احمد احمد
100,000 تومان قیمت اصلی 100,000 تومان بود.90,000 تومانقیمت فعلی 90,000 تومان است.
سلبریتیهای اینترنتی
28,000 تومان قیمت اصلی 28,000 تومان بود.25,200 تومانقیمت فعلی 25,200 تومان است.
ناموجود
شناسه محصول:
97800332570
دسته: هنر
توضیحات
توضیحات تکمیلی
قطع کتاب |
وزیری کوتاه |
---|---|
رده سنی |
بزرگسال |
تعداد صفحه |
156 |
ناشر | |
نویسنده | |
شابک |
97800332570 |
نوبت چاپ |
اول |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سلبریتیهای اینترنتی” لغو پاسخ
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.