جلد چهارم این مجموعه، مفاهیم زیر را توضیح می دهد:«رادیو چیست؟»، «پیدایش رادیو در جهان و ایران»، «قالب برنامه های رادیویی»، «پادکست (رادیوهای آفلاین)»، «اصول برنامه سازی رادیویی»، «نویسندگی برای رادیو»، «نمایش نامه نویسی رادیویی»، «گویندگی در رادیو» و «تجزیه و تحلیل پیام های رادیویی».
مشاهده سبد خرید “اسوه های بصیرت: حضرت زینب(سلام الله علیها)” به سبد خرید شما اضافه شد.
-10%اتمام موجودیاحمد عسکریاسماعیل رمضانیحمیدرضا آیت اللهی
تاملات قرآنی در پرتو معارف اهل بیت (جلد اول)
100,000 تومان 90,000 تومان
ساختار سوره های قرآن
60,000 تومان 54,000 تومان
سواد رسانه ای جلد 4: رادیو
4,000 تومان 3,600 تومان
مجموعه کتاب های «سواد رسانه ای» با رویکردی کاربردی، کارگاهی، ساده و همه فهم، به روز و کاملاً آموزشی سعی می کند تا چارچوبی باشد برای آموزش الفبای سواد رسانه ای برای جوانان، دانش آموزان و سایر علاقه مندان. این مجموعه شامل یک کتاب عمومی و 11 کتاب اختصاصی برای رسانه ها و ابزار های رسانه ای گوناگون است. این 12 کتاب عبارتند از: سواد رسانه ای، تبلیغات، بازی های رایانه ای، رادیو، شبکه های اجتماعی، موبایل، خبرگزاری ها، مطبوعات، سینما، تلویزیون، عکس و اینترنت.
ناموجود
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 128 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
32 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
نوجوان (ج – د) |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سواد رسانه ای جلد 4: رادیو” لغو پاسخ
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.